Miksi mulle tulee aina pissatulehdus kun sekstaan ex-miehen kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enhän mä nyt sille nauranu ...sellanenki vain on mahdollisuus saada.miehiltä kun tahtoo toi ehkäisy unohtua kun otetaan hieman viinaa sitten pannaan kaikkia mikä liikkuu...

Mulle tulee kusitulehdus jos ei heti aktin jälkeen käy kusella ja pesulla. Ei tosin oo kokemusta ku tosta yhdestä miehestä joten en tiä tulisko muitten kans. Mies pitää huolta puhtaudestaan eikä sillä oo mitään tauteja.
Alkuvuosina tuli usein myös hiivatulehdus mutta se on onneksi loppunu.

Mä tosin luulen että mun kohdalla homma johtuu mun omasta rakenteellisesta poikkeavuudesta.

Tohon laukeamiseen vaan:) ainaki mitä mun kaveripiiristä on kuullut monet äijät laukee johki pyyhkeeseen tai pistää sen kortsun päälle vasta lopus kaikki naiset ei halua vaan sitä sotkua.olihan siitäki keskustelua täälä senkään puolesta se ei tuntunut oudolta tuntui olevan ihan ok käytäntö...mutta jokaisella tietysti on omat mieltymyksensä

Mulla oli vastaavaa kunnes älysin, että se johtui kondomin merkistä. Ihan hullua, mutta kun vaihdettiin Sultaniin niin sen jälkeen ei vti:tä tullut. Kerran piti kokeilla uudestaan vanhalla merkillä ja taas puhkes vti, joten siitä se mulla ainakin johtui.

Mulla kans vastaavia kokemuksia tuntuu välillä jotta olisi joku tulehdus mut oireet menee yleensä itsestään ohi.en mä kyllä muita miehiä oo koittanu ja ei meillä kyllä pitäisi olla mitää sukupuolitautejakaan.

Joillakin se vaan menee niin. Mun neuvo on se, että meet lääkäriin ja kerrot sille, että noin käy aina. Joskus lääkäri kirjottaa Selexid-antibioottia (ei sovi penicilin-allergisille) otettavaksi yhdyntöjen jälkeen ehkäisemään tulehdusta. Niitä ei siis syödä kuuria, vaan yhdynnän jälkeen 1-2tabl.