Miksi mulle aina käy näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Mun piti siivota, siis ihan vain tavallinen siivous.

Mutta ei, ku mä sain mahti-idean: Siirränpä pojat samaan huoneeseen. Mun tapaukses se vaan ei käy niin että mä siirtäisin ton isomman kamat pienemmän kämppään. Vaan mun pitää ensi tyhjätä toi kämppä, jynssätä se katosta lattiaan ja putsata joka tavara jonka sinne sitte vien. Ja viellä yrittää järjestää ne hyvin.

Eli muut huoneet jää sitte tältä päivää siivoomatta. Tietääpä mitä on huomenna ohjelmas.
Alunperin oli tarkotus tehdä toi siirto vasta alkuvuodesta. Tarkotus on sit siirtää pienin tonne vapautuneeseen huoneeseen ja mä kyllä haaveilen siitä että vihdoinkin meidän makkari olis lapsivapaa. Vois illalla lukea sängyssä! En tosin tiedä uskallanko pienintä ihan vielä siirtää yksin.

Kuinkahan muuten on jos on kaksi itkuhälytintä niin häiriköikö ne toisiansa?

Olisiko mahdollista pitää molemmat pienet samassa huoneessa, niin et tarvitsisi kuin yhden hälyttimen?

Niin mä ensi meinasin mutta siinä on iso riski että toi pienemmän sänky on täynnä pikkulegoja. Toi toinen pienempi ku on jo 3,5 v. Mut silläkin pitää hälytin olla ku joskus se itkee öisin ja mä en muuten kuule sitä. Ja aamulla mä kuulen siitä jos se herää ja nousee ylös, se kun ei tuu meitä herättämään.

Yhteistyössä