R
Rukoilijasirkka
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ja yököttäähän seksi muakin. Ajatuskin siitä.. :$
=)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ja yököttäähän seksi muakin. Ajatuskin siitä.. :$
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ja yököttäähän seksi muakin. Ajatuskin siitä.. :$
=)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Ai ei, miksei vois? Jos se on totta?
=)
Alkuperäinen kirjoittaja no se loukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Noh toki voi sanoo jos tosissaan haluaa loukata toista!!! Haluaisiksä miehes sanovan susta et "en mä sua halua, sun värkkis haisee kalalle" ..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja no se loukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Noh toki voi sanoo jos tosissaan haluaa loukata toista!!! Haluaisiksä miehes sanovan susta et "en mä sua halua, sun värkkis haisee kalalle" ..
Kyllä mä haluaisin, että mulle sanottas, jos toi ois totta. Menisin sit kato lääkäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Monesti pelkkä suihkussa käyntikin riittää hei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja no se loukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Kyllä mä haluaisin, että mulle sanottas, jos toi ois totta. Menisin sit kato lääkäriin.
Monesti pelkkä suihkussa käyntikin riittää hei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja no se loukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
No... Jos alapää on terve, se voi likaisena kyllä haista pahalle, mutta ei kalalle. Silloin kun haisee kalalle, siellä on epäspesifi tulehdus.
:$
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja no se loukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
No... Jos alapää on terve, se voi likaisena kyllä haista pahalle, mutta ei kalalle. Silloin kun haisee kalalle, siellä on epäspesifi tulehdus.
Ok, no mee sitte lääkärille![]()
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja no se loukkaa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:kannattaa sanoa miehelle että "en voi, tunnut iljettävälle" ni miehes osaa tehdä tilanteeseen sopivan ratkaisun..
![]()
Ok, no mee sitte lääkärille![]()
Ei tartte, ei oo kyseistä vaivaa.![]()
=)
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:Ja yököttäähän seksi muakin. Ajatuskin siitä.. :$
=)
no niin varmaan.
kato, just lens pinkki elefantti ohitte, näitkö!!!!!![]()
:saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mullakin yököttää ja mies sen kyllä tietää. Ei seksi ole se tärkein asia suhteessa ja mieskin on myöntänyt että joskus on hänelläkin yököttänyt tai ollut sellainen olo että ei vois vähempää kiinnostaa.
Mieheni on tukenut minua ja sanonut että toisin kuin naiset yleisesti luulee niin myös ihan terveellä miehellä voi olla kausia jolloin ei kiinnosta. Hänellä se ajoittui aikaan jolloin oli paljon stressiä töissä ja hän sanoikin että oli niin helpottavaa tulla kotiin kun tiesi ettei siellä ole seksinkipeä nainen odottamassa tyydytystä ja nyt hän antaa saman rauhan minulle.
Meidän suhde ei ainakaan tähän seksittömyteen kaadu, kun asioista puhutaan suoraan.