Miksi muiden pitää maksaa yrittäminen lue elinkeinottelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miksi jonkun pitää maksaa elinkeinottelun yrityssossutuet, palkkasossutuet ja maataloussossutuet sekä yritysten koronasossutuet ..että miksi muiden pitäisi maksaa yrittämisesi?

Patamustimmastakin porvarista tulee tulipunaisin sosialisti kun sossutukia on jaossa. Köyhille hän ei niitä soisi.

Yleensä myös elinkeinottelijoiden ympäristörikokset sosialisoidaan veronmaksajille.

Sossutuetut voitot heille, kulut, tappiot ja ympäristörikokset meille - porvarisosialismin lyhyt oppimäärä.
 
vierailija
Miksi jonkun pitää maksaa elinkeinottelun yrityssossutuet, palkkasossutuet ja maataloussossutuet sekä yritysten koronasossutuet ..että miksi muiden pitäisi maksaa yrittämisesi?

Patamustimmastakin porvarista tulee tulipunaisin sosialisti kun sossutukia on jaossa. Köyhille hän ei niitä soisi.

Yleensä myös elinkeinottelijoiden ympäristörikokset sosialisoidaan veronmaksajille.

Sossutuetut voitot heille, kulut, tappiot ja ympäristörikokset meille - porvarisosialismin lyhyt oppimäärä.
Kapitaalikommunismi ja agraarisosialismi vaatii sitä.
 
vierailija
mitä tukia isot yritykset saa sun mielestä?
Kas tässä leikkauskohteita, joita ekonomisti ehdottaa. Kun nyt "kaikkien" pitäisi osallistua talkoisiin.

"Pääekonomisti Elias Erämajan mielestä hallituksen olisi nyt aika karsia yritystukia. Enemmistö taloustieteilijöistä on samaa mieltä. Erämaja laati puolen miljardin euron listan".

 
vierailija
Miksi jonkun pitää maksaa elinkeinottelun yrityssossutuet, palkkasossutuet ja maataloussossutuet sekä yritysten koronasossutuet ..että miksi muiden pitäisi maksaa yrittämisesi?

Patamustimmastakin porvarista tulee tulipunaisin sosialisti kun sossutukia on jaossa. Köyhille hän ei niitä soisi.

Yleensä myös elinkeinottelijoiden ympäristörikokset sosialisoidaan veronmaksajille.

Sossutuetut voitot heille, kulut, tappiot ja ympäristörikokset meille - porvarisosialismin lyhyt oppimäärä.
Et sinä mitään maksa vaan yrittäjät luovat työpaikkoja, sellaisia, joissa sinunkin kuuluisi olla tekemässä tuottavaa työtä, eikä roikkua perhepalstalla, perheetön ihminen vielä.
 
vierailija
Ootte kuitenkin ottamassa voitoista ison osan veromuodossa.

Eiks?

Kaikki ovat varmasti tyytyväisiä ja yritykset ja yrittäjät pärjäävät tuettakin jos siirrytään tasaverotukseen.
Yrityksissä on tasavero 20%. Ei kannata sitten sotkea yrityksen ja yrittäjän tai omistajan verotusta, ne ovat tietenkin erilliset, muutenhan myös Oy:n velat olisivat omistajien velkoja.
 
Yrityksissä on tasavero 20%. Ei kannata sitten sotkea yrityksen ja yrittäjän tai omistajan verotusta, ne ovat tietenkin erilliset, muutenhan myös Oy:n velat olisivat omistajien velkoja.
Niin mutta.

Mä oon duunissa yrityksessä. Jos teen duunia nopsemmin tai oon ylitöissä ni tienaan enemmän ja myös työnantaja tuottaa enemmän.

Mun veroprosentti kasvaa! Miksi siis puurtaisin?
 

Yhteistyössä