Miksi mua häiritsee kun mies katsoo kaupungilla naisia?

• Viestiketjun aloittaja t
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä olen jo niin tottunut, että olen ihan täpöllä leikissä mukana. Kun miehen pää alkaa kääntyä, saatan itsekin kommentoida kyseistä ihmistä. Jos mies esineellistää, esineellistän minäkin. Ei jää ainakaan "satuolentona" fantasioihin leijumaan :D

ap
Pointtini on, että koen aina huonommuutta tuollaisissa tilanteissa kun mies vaikka katsoo ihaillen jonkun naisen pukeutumista tai virnuilee hyvälle pepulle. Mulle tulee sellainen olo etten ole minkään arvoinen. Tiedän ettei ihan tervettä...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Fiksu mies katsoo salaa.
Kunnollinen katsominen on hankalaa suorittaa salaa. Eli kun nätti nainen tulee kadulla vastaan, häntä katsotaan silmiin, rintoihin, nivusiin ja taakse vilkaisten myös takapuoleenkin. Ainakin viimeinen vaihe on hankalaa, jollei kävele puolisonsa jäljessä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pointtini on, että koen aina huonommuutta tuollaisissa tilanteissa kun mies vaikka katsoo ihaillen jonkun naisen pukeutumista tai virnuilee hyvälle pepulle. Mulle tulee sellainen olo etten ole minkään arvoinen. Tiedän ettei ihan tervettä...
Sun pitäisi ajatella, että olet itse moisen käyttäytymisen yläpuolella!

Varmasti olet myös viehättävä, kun miehesi on sinuun silmänsä iskenyt ja kanssasi elämän jakaa. Lisäksi sinulla on muutakin kuin ne ulkoiset avut kun sinut on vaimoksi valittu.

ei sittenkään tarpeeksi nätti
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Fiksu mies katsoo salaa.
Kunnollinen katsominen on hankalaa suorittaa salaa. Eli kun nätti nainen tulee kadulla vastaan, häntä katsotaan silmiin, rintoihin, nivusiin ja taakse vilkaisten myös takapuoleenkin. Ainakin viimeinen vaihe on hankalaa, jollei kävele puolisonsa jäljessä.
Aijai, totuus sattuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Fiksu mies katsoo salaa.
Tämä voi olla vähän myöhäinen vihje, mutta jos mies on päätä pidempi, on huomattavasti hankalampi seurata sen pään liikkeitä jos aikoo katsoa myös eteensä.

ap
Lisään vielä että mua inhottaa kun joskus jos ollaan jossain missä on paljon nättejä naisia (esim. joku trendikahvila), niin sen jälkeen miehellä on paaaljon enemmän haluja mua kohtaan. Tuntuu että ne naiset on "sytyttänyt" miehen. Ja varmaan se onkin niin että seksuaaliset halut kasvaa kun "virikkeitä" on, mutta jostain syystä se tuntuu pahalta, vaikka mies purkaakin halunsa minuun. Tiedän edelleen etten varmaan ole ihan terve pääkopasta kaikilta osin kun otan tämän asian näin vakavasti.

Miehet on miehiä. Suthan se rinnalleen on kuitenkin valinnut! Joten anna katsoa ja itsetuntoa kehiin! Itse ole aikoinaan ollut samassa tilanteessa kuin sinä, nykyään vähät välitän ketä katsoo tms. Enkä siis tarkoita siinä mielessä, etten välittäisi miehestäni, päinvastoin. Mutta aikuistuttua on oma itsetunto kasvanut sen verran, ettei se enää haittaa. Tsemppiä!

tiiu
Meillä oli vähän samanlainen tilanne, minulla huono itsetunto (jonka mies seurustelun alussa romautti alas) ja mies kehui ääneen muita naisia, esim. telkkarista. Mulle ei koskaan sanonut (vieläkään ei ole sanonut) mitään kehuvaa. Ja se siinä just tuntukin pahalta kun muut oli "vau mikä blondi"-naisia ja mulle "kaunein" lausahdus oli: sä olet melkein söpö kun sulla on tukka ponnarilla.

Tiedän että mies minua rakastaa, mutta silti nuo toisten naisten kehumiset sattuu. Onneks on vähentyny nyt viime aikoina kun pyysin, ettei enää minulle kommentois...

tunnen itseni
Miksi pitää olla sellainen itsetunto, että kestäisi sen kun mies selvästi ihailee naiskauneutta.
Miksi pitää tyytyä moukkaan kun herrasmiehiäkin voi olla olemassa. Mies, joka ei naisensa läsnäollessa pysty olemaan arioimatta muita naisia on itse huonon miestunnon omavaa moukka, joka ei tule saamaan naiseltaa sängyssä täyttä antautumista. Moukka mies jää vajaaksi, eikä hänellä ehkä ole kykyäkään hienoon seksiin parituhteessa. Esileikki parisuhteessa tapahtuu siellä arjen pyörteissä perheen kanssa vaikkapa ostoksilla.Moukka mies ei ymmärrä että hänen kauneudentajunsa, joka näyttää ylettyvän vieraiden niasten katseluun ei kiihota hänen vaimoaan niin pitäköön tappionaan,moukka. Haluaako tämä mies edes jakaa elämää, siis tätä arkista kaupassa käyntiä ym vaimonsa kanssa. Olisi hienoa kulkea oman miehen kanssa viihtyen vaikkapa siellä kaupassa ja tuntien että mieskin viihtyy seurassani.
En usko että monikaan nainen vilkuilee muita miehiä ollessaan omansa seurassa jos seura on henkisesti mukavaaja riittävää. Ja luulen että monta kolhua tollasen viluilijan on käytävä, jos löytää siltikään elämänsä naisensa rinnalla. Ei ne opi jos järki ei oo sisäsyntyistä.Viluilijan vaimolle vinkiksi, ala itsekin moukattareksi ja katso miehiä pitkään ja pukeudu irstaasti miehesi seurassa kun menette ihmisten ilmoille, ja tee se täysyn luontevasti. Kun keräät katseita miehiltä, voit sitten kertoamiehellesi miten sinusta on tuntunut pahalle kun se on katsellut naisia. Minulle (46 v) on kyllä sattunut elämässä eteen vain miehiä jotka oppii ainoastaa kantapään kautta, eli kun omaan nilkkaan sattuu. Luulen vaan et jos alat pukeutuun seksikkäästi ja muut miehet alkaa katteleen sua, miehen järki ei riitä tajuumaan yhteyttä hänen katseluunsa. Mut se uppoo ku väärä raha et mies luulee et muut miehet kattoo sua himoiten jos hän itse on katsellut muits naisia niin. Kysymys voi olla myös lapsellisesta kyllästymisestä arkeen, kun ei osaa arvostaa ennen ku menettää. Eli ei opi, jätä se.

vieras
Ymmärrän, että kauniisiin ihmisiin kiinnitetään huomiota. Mielestäni on kuitenkin tosi epäkohteliasta tuijottaa suoraan ja esim. oikeen kääntyä tarkistelemaan toisten peppuja yms. Jostain syystä tällaiset miehet ovat mielestäni aika ällöttäviä vaikka eivät olisi varattujakaan. ja etenkin oman naisen kanssa ollessa antaa kuvan, ettei oikeen välitä omastaan vaan tutkailee parempia vaihtoehtoja...

ihananainennn
Alkuperäinen kirjoittaja t:
vaikka olisin itse laittautunut niin aina vastaan tulee parempikroppaisia ja kauniimpia. mistä johtuu että se tuntuu pahalta? samoin joskus harmittaa jos ystäväni on kauniimpi ja huolitellumpi ja hän tulee kylään, kun mieheni katsoo niin ihaillen häntä. onko tämä huonoa itsetuntoa? ei auta uudet vaatteet tai laihdutus, tämä sama ongelma on ollut aina.
aattele mun kaveri,en sano enää miehekseni,kattoo vosuja vaik samal työntää meiä vauvaa vaunuis...törkee

ihananainennn
Alkuperäinen kirjoittaja t:
vaikka olisin itse laittautunut niin aina vastaan tulee parempikroppaisia ja kauniimpia. mistä johtuu että se tuntuu pahalta? samoin joskus harmittaa jos ystäväni on kauniimpi ja huolitellumpi ja hän tulee kylään, kun mieheni katsoo niin ihaillen häntä. onko tämä huonoa itsetuntoa? ei auta uudet vaatteet tai laihdutus, tämä sama ongelma on ollut aina.
aattele mun kaveri,en sano enää miehekseni,kattoo vosuja vaik samal työntää meiä vauvaa vaunuis...törkee

venla
seukkasin jonkin aikaa miehen kanssa joka oli aivan törkeä. kun liikuimme autolla, hänen naamansa kääntyi melkein seläntaakse seuratessaan joka ainoaa nuorta naikkosta.
nolotti aivan älyttömästi, kun nämä katseen kohteet tietenkin huomasivat ja huomasivat senkin että muija kyydissä.
lisäksi nämä katsottavat olivat lähinnä koululaisikäisiä.
sanomattakin on selvää että tämä tyyppi jäi ja saa aikaan ällötysrefleksejä kun ajattelenkin häntä.

Yhteistyössä