Miksi pitää olla sellainen itsetunto, että kestäisi sen kun mies selvästi ihailee naiskauneutta.
Miksi pitää tyytyä moukkaan kun herrasmiehiäkin voi olla olemassa. Mies, joka ei naisensa läsnäollessa pysty olemaan arioimatta muita naisia on itse huonon miestunnon omavaa moukka, joka ei tule saamaan naiseltaa sängyssä täyttä antautumista. Moukka mies jää vajaaksi, eikä hänellä ehkä ole kykyäkään hienoon seksiin parituhteessa. Esileikki parisuhteessa tapahtuu siellä arjen pyörteissä perheen kanssa vaikkapa ostoksilla.Moukka mies ei ymmärrä että hänen kauneudentajunsa, joka näyttää ylettyvän vieraiden niasten katseluun ei kiihota hänen vaimoaan niin pitäköön tappionaan,moukka. Haluaako tämä mies edes jakaa elämää, siis tätä arkista kaupassa käyntiä ym vaimonsa kanssa. Olisi hienoa kulkea oman miehen kanssa viihtyen vaikkapa siellä kaupassa ja tuntien että mieskin viihtyy seurassani.
En usko että monikaan nainen vilkuilee muita miehiä ollessaan omansa seurassa jos seura on henkisesti mukavaaja riittävää. Ja luulen että monta kolhua tollasen viluilijan on käytävä, jos löytää siltikään elämänsä naisensa rinnalla. Ei ne opi jos järki ei oo sisäsyntyistä.Viluilijan vaimolle vinkiksi, ala itsekin moukattareksi ja katso miehiä pitkään ja pukeudu irstaasti miehesi seurassa kun menette ihmisten ilmoille, ja tee se täysyn luontevasti. Kun keräät katseita miehiltä, voit sitten kertoamiehellesi miten sinusta on tuntunut pahalle kun se on katsellut naisia. Minulle (46 v) on kyllä sattunut elämässä eteen vain miehiä jotka oppii ainoastaa kantapään kautta, eli kun omaan nilkkaan sattuu. Luulen vaan et jos alat pukeutuun seksikkäästi ja muut miehet alkaa katteleen sua, miehen järki ei riitä tajuumaan yhteyttä hänen katseluunsa. Mut se uppoo ku väärä raha et mies luulee et muut miehet kattoo sua himoiten jos hän itse on katsellut muits naisia niin. Kysymys voi olla myös lapsellisesta kyllästymisestä arkeen, kun ei osaa arvostaa ennen ku menettää. Eli ei opi, jätä se.