Miksi/mistä olet kateellinen lapsettomille ihmisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siripiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siripiri

Vieras
Muotoilin asian näin, koska jos olisin muotoillut kysymyksen muotoon: "oletko kateellinen lapsettomille ihmisille ja jos olet, niin miksi?", tulisi varmaan sata vastausta, että en ole heille mistään kateellinen.

Joten nyt sellaisille tämä kysymys, jotka ovat oikeasti kateellisia joistain lapsettomien ihmisten asioista. ;)

No jos nyt jostain pitää olla kade niin extemporee ulkomaan matkoista. Meillä ei kyllä lapsi sinällään niin hirveesti niitä rajoita (pitäisi toki passi ensin hankkia) vaan koira. :D

Aloitan ärsyttävästi että en mistään...mutta.

Nyt kaverini on viimeisillään raskaana, ja hieman olen kateellinen tuosta ihanasta ajasta kun odottaa esikoista, kun saa vaan olla ja tehdä mitä huvittaa. Jos siis on terve.

Nyt olen itsekin raskaana, mutta kauhulla odotan mitä kaikkea sitä pitää jaksaa ja mistä suoriutua 1v:n kanssa raskauden viimeisillä viikoilla (äitiysloman ensimmäisillä).

- Mahdollisuudesta tehdä asioita lyhyellä varoajalla...
- Mahdollisuudesta seksiin spontaanisti...
- Mahdollisuudesta juoda viiniä lauantaisin pieneen humalaan asti...
- Mahdollisuudesta reissata reppu selässä ja paikkoihin jossa ei ole bamsekerhoa...
- Mahdollisuudesta katsoa lempisarjaa koko päivän maratonina sunnuntaisin...
- Mahdollisuudesta ostaa itsellensä turhakkeita miettimättä tulevia lastenvaatehankintoja...
- Mahdollisuudesta nukkua viikonloppuaamuisin pitkään ja aloittaa aamiainen shampanjalla...

Juu, en ole kateellinen varsinaisesti mistään, itse olen lapsen halunnut, joten turha kadehtia jotain, mitä olisin voinut itsekin olla. Mutta jos nyt pitäisi jostakin kadehtia, niin varmaan just semmonen extempore-elämäntyylin mahdollisuus ois kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Onhan näitä nyt tietty;29483172:
- Mahdollisuudesta tehdä asioita lyhyellä varoajalla...
- Mahdollisuudesta seksiin spontaanisti...
- Mahdollisuudesta juoda viiniä lauantaisin pieneen humalaan asti...
- Mahdollisuudesta reissata reppu selässä ja paikkoihin jossa ei ole bamsekerhoa...- Mahdollisuudesta katsoa lempisarjaa koko päivän maratonina sunnuntaisin...
- Mahdollisuudesta ostaa itsellensä turhakkeita miettimättä tulevia lastenvaatehankintoja...
- Mahdollisuudesta nukkua viikonloppuaamuisin pitkään ja aloittaa aamiainen shampanjalla...

Aika hyviä! Ja hauskoja :D

No vielä hetken olen kateellinen siitä ettei heidän kodissaan kukaan pieni ihminen kanna tavaroita pitkin asuntoa ja pura kaappeista tavaroita lattialle, kun selkänsä kääntää.

Siitä että yhteistä aikaa vaimon kanssa ei tarvitse suunnitella. On rankkaa kun ei ole sukulaisia tai hoitajia 2 pienelle pojalle ja useampi vuosi mennyt ettei edes 2 syömään leffaan tms olla päästy.

Yhteistyössä