Miksi miss XL-ehdokkaat valehtelevat painonsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Normaaleissa missikisoissa mitataan ja punnitaan ja syynätään koko ajan. Miksi miss xl:t saavat valehdella painonsa?

Olen itse joskus ollut 170cm/98kg ja tiedän tasan tarkkaan (ja näen valokuvista) miltä näytin silloin. Nuo miss XL-ehdokkaat ovat kaikki lihavampia. Väittäisin, että suurin osa noista ehdokkaista on valehdellut painonsa ainakin 10kg alakanttiin.

ihmiset on kropaltaan eri sorttisia. Mä en usko, että ovat painoaan huijanneet, kun tosiaan ihmiset on niin erilaisia sen suhteen mihin se ylimääräinen menee ja kuinka näkyväksi.

Koska he saavat itse ilmoittaa painonsa ja pituutensa. Miss XL finalisteja ei punnita tai mitata missään vaiheessa. Julkaistut tiedot perustuvat siihen, mitä he ovat itse ilmoittaneet mitoikseen. Eli todellisuuttahan ei kukaan tiedä. Tämä on muuten ihan fakta tieto, koska olen ollut itse mukana. Mä itse ilmoitin itseni silloin sentin pidemmäksi mitä olen ja painon sanoin 7kg pienemmäksi. Mun oli tarkoitus laihduttaa tuo 7kiloa, mutta en laihduttanutkaan.

Yksi tuttu osallistui joskus johonkin vastaavaan kilpailuun. Niiden mittoja ei kukaan tarkistanut. Tämä tuttavani ilmeisesti ilmoitti oikeat mitat. Tämä mun tuttu ihmetteli itse sitä, että ne kilpailijat fuskaavat ainakin pituutensa. Tuttavani on 168cm ja moni finalisti ilmoittanut itsentä yli 170senttiseksi, vaikka todellisuudessa tämä mun tuttu oli yksi joukon pisimpiä.