V
vain yksi kiitos.
Vieras
Minulla on yksi muksu joka on 6kk tällä hetkellä. En ole oikeastaan koskaan potenut vauvakuumetta. Raskaaksi tulin tarkoituksella,mutta ilman yrittämistä. En ole koskaan haaveillut lapsista ja olen pitkään sanonut hankkivani vain yhden. Nooh nyt sitten kun mussu syntyi niin ihmiset ovat alkaneet ahdistella milloin seuraava. Kun ilmoitan etten halua toista porukka tulee päälle kuin yleinen syyttäjä. "miksi ei,pitäähän sillä olla kavereita niistä on seuraa toisilleen" "siinähän se menee" "mutta kun ne on niin ihania" "kyllä sä vielä muutat mielesi" "mitäs sun miehesi tähän sanoo" "sä ole vielä nuori kyllä sun mieli muuttuu"
Mä koen nää kommentit hyökkäävinä ja loukkaavina,koska ihmiset yleensä tosiaan ottaa ton jotenkin sydämen asiaksi.
Kun sitten töissä perustelin eräälle naiselle,että kaikki maksaa ja meillä ei oo vara kun yhteen ja haluan,että tää yksi pystyy harrastaa sitä mitä tahtoo ja pystyn antamaan laadukkaan lapsuuden ettei tartte pelkkää makaronia syödä ni komentti oli " voi voi kuulostaa pahalle"
En minäkään mene kritisoimaan niitä joita tahtoo hankkia 10 muksua,se on heidän oma asiansa.
Mä koen nää kommentit hyökkäävinä ja loukkaavina,koska ihmiset yleensä tosiaan ottaa ton jotenkin sydämen asiaksi.
Kun sitten töissä perustelin eräälle naiselle,että kaikki maksaa ja meillä ei oo vara kun yhteen ja haluan,että tää yksi pystyy harrastaa sitä mitä tahtoo ja pystyn antamaan laadukkaan lapsuuden ettei tartte pelkkää makaronia syödä ni komentti oli " voi voi kuulostaa pahalle"
En minäkään mene kritisoimaan niitä joita tahtoo hankkia 10 muksua,se on heidän oma asiansa.