miksi ministeri eroaisi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohhoijaa

Vieras
"Ministeri on haluton arvioimaan, joutuuko hän ottamaan tapahtuneen vuoksi poliittisen vastuun eroamalla tehtävästään. Holmlund sanoi asiaa kysyneelle Ylen toimittajalle, että tällaista vaatimusta ei toistaiseksi ole esitetty."

iltalehti

miksi sen pitäs erota. Sehän nyt ratkasee ongelman ja sehän oli syy tähän.
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A

Yhteistyössä