Miksi miesystävä sanoo mua kauniiksi?

jooh
Koska kauneus on katsojan silmissä, ja jos se kauneus ei sua silmään pistä kun peiliin katsot, miesystäväsi voi silti ajatella sua kauniina. Joten hymyile ja kiitä nätisti ja ole iloinen moisesta miehestä.
 
Äh, miehen mielestä olet kaunis! Mun ex-miehelläni on uusi nainen ja se on hänen mielestä todella kaunis. Aivan erityylinen kuin minä, jota mies sanoi myös kauniiksi. Tarkoitan, että miehen mielestä hän on kauneinta mitä on nähnyt, koska on rakastunut <3
 
IhanaValo
Mie oon ihmetellyt samaa omasta miehestäni..onko se ihan seonnut kun sanoo minua kauniiksi ja seksikkääksi?? Varmaankin. Tai sitten se tykkää miusta niin paljon että oon muuttunut sen silmissä kauniiksi =)
 
o
Alkuperäinen kirjoittaja Siks:
Siks kun miehet kuvittelee että naisille kuuluu sanoa että ne on kauniita.
Niin niille kuuluukin. Lisäksi jos ap:n mies tykkää ap:sta, todennäköisesti hän näkee ap:n kauniina.

Tietty voi olla että ap on oikeastikin kaunis :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie oon ihmetellyt samaa omasta miehestäni..onko se ihan seonnut kun sanoo minua kauniiksi ja seksikkääksi?? Varmaankin. Tai sitten se tykkää miusta niin paljon että oon muuttunut sen silmissä kauniiksi =)
Susta on helppo pitää. Olet kaunis, mutta tarttisit vähän itsekin uskoa sitä.
 
Bdt
Aloituksesta tulee mieleen että miksi ihmisen , tai ainakin minun, on helpompi uskoa jotain negatiivista itsestään kuin positiivista.
Ja jos joskus joku sanoo jotain kaunista , esim. mun mielestä oli kauniisti sanottu että "sulla on tosi hyvä perse" , niin sitä alkaa itsekin miettiä ihan toisella lailla, siis jos on hyvä hetki. Että hitto, mulla ehkä onkin hyvä perse. Tai hitto , mä ehkä olenkin kaunis.
AP , usko pois, Suomessa ei tuhlata ylenpalttisia latteuksia turhaan, ota kohteliaisuus ja nauti siitä. Revi kaikki ilo irti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bdt :
Aloituksesta tulee mieleen että miksi ihmisen , tai ainakin minun, on helpompi uskoa jotain negatiivista itsestään kuin positiivista.
Ja jos joskus joku sanoo jotain kaunista , esim. mun mielestä oli kauniisti sanottu että "sulla on tosi hyvä perse" , niin sitä alkaa itsekin miettiä ihan toisella lailla, siis jos on hyvä hetki. Että hitto, mulla ehkä onkin hyvä perse. Tai hitto , mä ehkä olenkin kaunis.
AP , usko pois, Suomessa ei tuhlata ylenpalttisia latteuksia turhaan, ota kohteliaisuus ja nauti siitä. Revi kaikki ilo irti :)
Sun vastauksesta tuli oikeasti hyvä mieli. =) Ehkä se on noin, että sitä ei osaa ottaa kohteliaisuuksia vastaan. Mä olen aika pessimistinen luonne ainakin jos on kyse siitä mitä mieltä musta ollaan. Mä olen kuitenkin aika reilusti ylipainoinen joten miksi kukaan pitäisi mua kauniina?
 
vieras
Ehkä siksi miehet ei uskallakaan kehua, kun naiset eivät usko heitä. Oma mieheni kyllä kehuu mua, mutta ehkä siksi että olen niin 100% "sinisilmäinen" että ilahdun ikihyväksi kun joku kehuu. "Oikeestikko? Kiitos, tuo oli niiiin ihanasti sanottu" ja sit mulla on hymy pyllyssä :)
 
alex
Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Äh, miehen mielestä olet kaunis! Mun ex-miehelläni on uusi nainen ja se on hänen mielestä todella kaunis. Aivan erityylinen kuin minä, jota mies sanoi myös kauniiksi. Tarkoitan, että miehen mielestä hän on kauneinta mitä on nähnyt, koska on rakastunut <3
Aivan. Mies rakastaa naistaan ja nainen on miehensä mielestä kaunis ja seksikäs. Siihen ei vaikuta yhtään mitään naisen paino tai muut ulkoiset seikat.
 
omenakotilo
Miksikäs tuollaista asiaa puimaan? Etkö ole onnellinen, jos miesystäväsi sanoo sinua kauniiksi? Tuskinpa vain sanoisi, jos olisit hänen mielestään kammottavan näköinen :)
 

Yhteistyössä