Miksi miesten virtsankarkailusta ei puhuta koskaan? Kaupassa nähtyä(haistettua)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Monta kertaa olen kauppareissulla kassajonossa joutunut pakosti haistelemaan joko edessä menevän tai takana tulevan MIEHEN virtsanhajua.

Eilen viimeksi sattui tällainen tapaus ja minulla oli lapsi mukana, onneksi lapsi avautui siitä kusenkärystä vasta autossa, ei siinä kassajonossa nolostuttaen minut ja sen miehen.

Ihan yhtälailla telkkarissa saisi mainostaa MIESTEN TENAA! :kieh: Vai onko miehet niin ÄIJIÄ, etteivät halua sellaisia käyttää???

No mä istuin bussissa yks päivä, haistoin just mun lapseni päätä. (Joo, mulla on tapana nuuhkia mun rakkaita.) Samalla hetkellä tuli kusen lemu, hetken jo mietin, että miten lapsen pää voi haista kuselta. Sit katsoin käytävän toiselle puolelle, ja mies siinä hätkähti kun katsoin häneen päin. Se, ihan normaalisti pukeutunut, ei puliukolta näyttävä mies, noin 50-60 -vuotias, kusas housuunsa. Liekö kyse virtsankarkailusta. Tai aika pervo pitää olla, että tahallaan housuunsa kusee julkisilla paikoilla.

Aika turhan usein bussissa lemuaa kusi. Kiva istua niillä penkeillä.

[QUOTE="rea";27318449]oliko kyseessä puliukko?[/QUOTE]

Tää tapaus ei ihan normi-hanulta näyttänyt. Mutta saattoihan se olla tietty pultsari, ei niistä nykyään päällepäin näe, saattavat pukeutua normaalisti.

Kuulin joskus radiomainoksen et miesten tenaakin on, mutta eipä sitä kaupoissa myydä kun sen saa tilata diskreetisti netistä... Meidän kaupunginpuistossa saa jatkuvasti todistaa kun kaupunkireissulla olevat ukot käy puskassa aivan leikkikentän vieressä kun eturauhasvaivat pakottaa tiheään asioille. Et eipä kyllä käy miestenkään vanheneminen kateeksi. Tosi usein kyllä kassajonossa tai vastaavass haistaa.