P
"pettynyt"
Vieras
Miehen reissuihin kavereidensa kanssa näköjään liittyy jotain hämärää, koska niistä ei voi koskaa kertoa rehellisesti, aina valehdellaan ja kierrellään. Valehtelee siitä, missä on ollut ja mitä tehnyt, esim on muka ollut mökillä ja todellisuudessa onkin baarissa ollut aamutuimaan. Enkä voi ymmärtää miksi; en oo mikään pirttihirmu joka kieltää mieheltänsä kaiken, baariin saa mennä ihan sanomalla Baariin, ei sitä tavi mihinkään muuhun naamioida.
Pointtina nyt se, että on tullut aika huono olo näistä miesten reissuista, sellanen olis taas edessä. Ja ei, en oo reissujen jälkeen pitäny mitään ristikuulusteluja, vaan ennemminki mies on sitten möläyttänyt mun kuullen myöhemmin asioita, joista oon ruvennu kyselemään.
Ei vaan voi satasella luottaa että on siellä missä sanoo olevansa, ja tietysti miettii että mikä siinä on että asoita täytyy muunnella?
Pointtina nyt se, että on tullut aika huono olo näistä miesten reissuista, sellanen olis taas edessä. Ja ei, en oo reissujen jälkeen pitäny mitään ristikuulusteluja, vaan ennemminki mies on sitten möläyttänyt mun kuullen myöhemmin asioita, joista oon ruvennu kyselemään.
Ei vaan voi satasella luottaa että on siellä missä sanoo olevansa, ja tietysti miettii että mikä siinä on että asoita täytyy muunnella?