MIKSI MIES TULKITSEE ALOITTEEKSI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nea.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta on alkanut tuntumaan ettei naisilla ole tuota vaihetta olemassakaan. Eli hyväillä toista ja tuntea seksuaalista haluakin, mutta jättää kuitenkin sen seksin toteuttamatta.

On kyllä, todellakin. Mutta usein jos miehellä seisoo kovaa ja kiehnaa kiinnostuneena niin nainen pelkää olevansa miehen mielestä pihtari, jos se ei johda seksiin ja siksi kuvittelee menevänsä mukaan siihen mitä mies haluaa... :P

Viimeksi muokattu:
On kyllä, todellakin. Mutta usein jos miehellä seisoo kovaa ja kiehnaa kiinnostuneena niin nainen pelkää olevansa miehen mielestä pihtari, jos se ei johda seksiin ja siksi kuvittelee menevänsä mukaan siihen mitä mies haluaa... :P
Ihanko varmasti nainen pystyisi jättämään halunsa toteuttamisen?

Jossakin ketjussa olen esittänyt tuollaista toimenpidettä naisille, mutta sain niin kiukkuisia vastauksia, että minun oli pakko muuttaa mielipidettä.
Eli naiset eivät tuohon pysty.

No pitääkö minun taas käännellä takkia?

Viimeksi muokattu:

Kyllä naisella pitää sen verran olla omaa päätä ja itsekkyyttä, eikä heti luulla miehensä ajattelevan jotain, mitä ei ajattele. Itsevarmuutta peliin, niin mieskin arvostaa enemmän. Meillä ainakin vaimo päättää pitkälti milloin seksiä harrastetaan. Tämä sopii minulle, koska ei ole mitään järkeä seksissä, jos vaimo ei sitä oikeasti halua. Oma nautintoni on aina kulkenut vaimoni nautinnan kautta. Vaimokin syttyy helpommin, jos kaluni ja minä osoitamme haluja. Jos olisimme välinpitämättömiä, niin seksikertojen määrä olisi aivan varmasti romahtanut jo aikaa sitten. Ei nainen syty, jos ei aisti olevansa haluttu. Joten naiset voisivat miettiä kumpi vaihtoehto on todella parempi, kiehnäävä ja läheisyyttä kaipaava mies, vai välinpitämätön.

Viimeksi muokattu:
Ihanko varmasti nainen pystyisi jättämään halunsa toteuttamisen?

Jossakin ketjussa olen esittänyt tuollaista toimenpidettä naisille, mutta sain niin kiukkuisia vastauksia, että minun oli pakko muuttaa mielipidettä.
Eli naiset eivät tuohon pysty.

No pitääkö minun taas käännellä takkia?

Kyllä naisellakin on sellainen halu, että voi hyväillä ja osoittaa kiintymystä ja jopa seksuaalista halua ilman, että tarvii mennä loppuun asti.

Minulla noin tapahtui vain edellisen suhteeni alussa kun vasta tapailimme ja se oli ihanalla tavalla turhauttavaa, kiihottavaa ja romanttista ja niin suloista. Mutta heti kun alettiin seurusteleen niin se meni melkein niin että jos ei hyväilyt johtanut rakasteluun niin mies oli kiukkuinen. Tästä syystä olen kuvitellut että melkein kyllä pitää mennä loppuun asti ellei halua raivaria niskaansa.

Takinkäännön paikka varmaan molemmilla...

Viimeksi muokattu:
Kyllä naisellakin on sellainen halu, että voi hyväillä ja osoittaa kiintymystä ja jopa seksuaalista halua ilman, että tarvii mennä loppuun asti.

Minulla noin tapahtui vain edellisen suhteeni alussa kun vasta tapailimme ja se oli ihanalla tavalla turhauttavaa, kiihottavaa ja romanttista ja niin suloista. Mutta heti kun alettiin seurusteleen niin se meni melkein niin että jos ei hyväilyt johtanut rakasteluun niin mies oli kiukkuinen. Tästä syystä olen kuvitellut että melkein kyllä pitää mennä loppuun asti ellei halua raivaria niskaansa.

Takinkäännön paikka varmaan molemmilla...
Kiitos selvennyksestä.

No minä sitten käännän takkini.
Noniin nyt onkin sitten paljon kotoisempiolo.

Viimeksi muokattu:
Kyllä naisella pitää sen verran olla omaa päätä ja itsekkyyttä, eikä heti luulla miehensä ajattelevan jotain, mitä ei ajattele. Itsevarmuutta peliin, niin mieskin arvostaa enemmän. Meillä ainakin vaimo päättää pitkälti milloin seksiä harrastetaan. Tämä sopii minulle, koska ei ole mitään järkeä seksissä, jos vaimo ei sitä oikeasti halua. Oma nautintoni on aina kulkenut vaimoni nautinnan kautta. Vaimokin syttyy helpommin, jos kaluni ja minä osoitamme haluja. Jos olisimme välinpitämättömiä, niin seksikertojen määrä olisi aivan varmasti romahtanut jo aikaa sitten. Ei nainen syty, jos ei aisti olevansa haluttu. Joten naiset voisivat miettiä kumpi vaihtoehto on todella parempi, kiehnäävä ja läheisyyttä kaipaava mies, vai välinpitämätön.

Toki olet oikeassa, mutta kun kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin sinä. Joitakin miehiä nimenomaan kiihottaa se, että saa naisen toimimaan oman tahtonsa (tai kalunsa) mukaan... vallanhalua... Se joka ei onnekseen tällaista ole koskaan kohdannut tai itse tuntenut niin ei välttämättä ymmärrä mistä on kyse. Mutta uskon että monet naiset tietävät mistä puhun. Minä itse olen pienikokoinen nainen ja useimmiten miehet eivät painosta sanoilla, ei ollenkaan. Päinvastoin, mutta olemus puhuu jotain ihan muuta ja siksi siitä tilanteesta tulee aika tulenarka. Mutta kuten sanottu kyse ei ole enää seksistä vaan siitä kuka määrää ja jos mies on vallanhaluinen niin silloin hän haluaa päättää milloin seksiä harrastetaan ja vaikka tosiaan sanoisi että haluaa kun kumppanikin haluaa niin käytös on aivan toista ja jos kumppani sanoo että ei nyt vaikka toinen olisi kiinnostunut niin todella saa tuntea nahassaan että se oli väärä vastaus, vaikka sellaista ei pitänyt olla...

Viimeksi muokattu:
Toki olet oikeassa, mutta kun kaikki miehet eivät ole sellaisia kuin sinä. Joitakin miehiä nimenomaan kiihottaa se, että saa naisen toimimaan oman tahtonsa (tai kalunsa) mukaan... vallanhalua... Se joka ei onnekseen tällaista ole koskaan kohdannut tai itse tuntenut niin ei välttämättä ymmärrä mistä on kyse. Mutta uskon että monet naiset tietävät mistä puhun. Minä itse olen pienikokoinen nainen ja useimmiten miehet eivät painosta sanoilla, ei ollenkaan. Päinvastoin, mutta olemus puhuu jotain ihan muuta ja siksi siitä tilanteesta tulee aika tulenarka. Mutta kuten sanottu kyse ei ole enää seksistä vaan siitä kuka määrää ja jos mies on vallanhaluinen niin silloin hän haluaa päättää milloin seksiä harrastetaan ja vaikka tosiaan sanoisi että haluaa kun kumppanikin haluaa niin käytös on aivan toista ja jos kumppani sanoo että ei nyt vaikka toinen olisi kiinnostunut niin todella saa tuntea nahassaan että se oli väärä vastaus, vaikka sellaista ei pitänyt olla...

Tuollainen mies ei ilmeisesti ymmärrä, että miehen parhaan nautinnon saavuttaa vasta naisen nautinnon kautta. Ollaan itsekkäitä ja vallanhaluisia, muttei ymmärretä omaa parasta. Sääli sellaisen naista, kun jää paljon saamatta. Miehen kannalta valitettava totuus on, että naiset määräävät seksin ajankohdan. Miehet ovat liki aina valmiita, mutta naiset eivät tunnetusti ole. Tietysti sopiihan miehen saada nainen tarpeeksi kiihoittuneeseen tilaan, mutta silloinkin nainen on se, joka seksin ajankohdan lopulta päättää. Toiset miehet ovat vain hiton tyhmiä, eivätkä tätä tajua. Toisekseen kyllä miehiä kannattaakin pitää vähän puutteessa, niin saa naisetkin parempaa seksiä. Valitettava totuus tämäkin.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;10615272:
Mun mielestä on ihan kiva joskus vaan nukahtaa kulli kovana vaimon pakaroiden välissä ....

Mun mies tekee tätä ihan säännöllisesti! Eli kun minä menen yleensä nukkumaan ensin, niin kun olen jo unessa mies tulee sänkyyn ja ehkä ensin nylkyttää vähän mun reittä ja sitten onnellisena nukahtaa se kova kulli mun pakaroiden välissä. (On peppumies!) Joskus jos oon fiiliksellä niin se alkunylkytys johtaa rakasteluun. Yleensä kuitenkin jatkan vaan unia ja palataan asiaan aamulla. Mutta missään tapauksessa musta ei tunnu että mua jotenkin "painostettais" seksiin, ja musta se miehen kovan kullin tunteminen paljasta ihoa vasten on ihanaa!

Mun mies tekee tätä ihan säännöllisesti! Eli kun minä menen yleensä nukkumaan ensin, niin kun olen jo unessa mies tulee sänkyyn ja ehkä ensin nylkyttää vähän mun reittä ja sitten onnellisena nukahtaa se kova kulli mun pakaroiden välissä. (On peppumies!)

Joskus jos oon fiiliksellä niin se alkunylkytys johtaa rakasteluun. Yleensä kuitenkin jatkan vaan unia ja palataan asiaan aamulla. Mutta missään tapauksessa musta ei tunnu että mua jotenkin "painostettais" seksiin, ja musta se miehen kovan kullin tunteminen paljasta ihoa vasten on ihanaa!

"Miehesi tuntee sinut!! On vetänyt illalla käteen ja mietiskelee, siltikin, vielä kovan kalun kanssa, saisikohan tuolta pihtarilta vielä sitä "oikeaakin". Eli pillua?."

" Yleensä jatkan vaan unia ja palataan asiaan aamulla?!"
Tää nylkyttäjä ei todellakaan painosta sinua. Vaan on pelkkä nylkyttäjä. Tarvitsisit oikean miehen, etkä mitään koiraa "nylkyttäjää". Sellaisen miehen joka astuisi sinut kunnolla.
On harmillista, että halveksit seksipartnerisi "nylkyttäjäksi".
Saattaa olla, ettet parempaa edes ansaitse.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä