Miksi mies pihtaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietäiskö joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietäiskö joku

Vieras
Kertokaa nyt joku jokin järkevä syy sille, miksi mies pihtaa.

Ei, en ole turvonnut valas, vaan hoikka ja urheilullinen. En nalkuta, en ole sentyyppinen. Meillä ei ole lapsia vaan aikaa piisaisi kaikkeen kivaan sänkypuolella(kin).

Mies on lihonut 15 kg tavattuamme ja on aina väsynyt töistä. Harrastaa liikuntaa pari-kolme kertaa viikossa, muuten istuu vain koneella. Pihtaako jostain häiriintyneestä verenkiertosyistä?? Ei tietääkseni petä minua tai jos pettääkin, en tiedä missä hitsin välissä. On minua kohtaan muuten ystävällinen ja ihana mutta seksiä tai muutakaan läheisyyttä ei ole lukuun ottamatta päivittäisiä pyllylle taputteluja hellyyttelymielessä.

Ja kyllä. Olen puhunut miehelle suoraan 2-3 kertaa mutta hänen mielestään ongelmaa ei ole tai kuiva kausi on väliaikainen. No tämä väliaikaisuus on kestänyt jo muutaman vuoden. Seksiä on kerran kuussa tai kahdessa. Läheisyyttäkin kaipaisin, en edes tiedä, kumpaa kaipaan enemmän. Seksin jälkeen silittelee minua pitkään, eli läheisyyttä saa silloin kuin seksiäkin, aivan yhtä harvoin.

En koskaan tullut edes ajatelleeksi, että avioliitossa voisi olla fyysisesti näin saakelin yksinäistä.

Ei ne miehetkään ole "koneita"jotka on aina valmiina, eikä aina pettämässä vaikka seksiä ei ole. Olisko miehellä jotain työmurheita/muita huolenaiheita josta et tiedä? Joskus ihminen voi olla vaan tosi väsynytkin,oli mies tai nainen eikä siihen liity mitään henkilökohtasta,anna aikaa. Tsemppiä!

Ei ne miehetkään ole "koneita"jotka on aina valmiina, eikä aina pettämässä vaikka seksiä ei ole. Olisko miehellä jotain työmurheita/muita huolenaiheita josta et tiedä? Joskus ihminen voi olla vaan tosi väsynytkin,oli mies tai nainen eikä siihen liity mitään henkilökohtasta,anna aikaa. Tsemppiä!

Ketjun aloittaja taitaa olla antanut jo aika paljon aikaa, jos tilanne on kestänyt muutaman vuoden :O

Oletko yrittänyt vietellä häntä jotenkin eri lailla tai pitkän kaavan kautta, jo saisi halut ja innostuksen heräämään? Jos sekään ei toimi, niin mies saisi kyllä keskustella asiasta vähän syvällisemmin kuin vaan kuittaamalla, että on kuiva kausi. Vaikeahan sinunkaan (ap:n) on tilannetta yrittää muuttaa, jos toinen ei kerro, mistä se johtuu. Sanot keskustelleesi asiasta pari kertaa, mutta kokeile vielä - kerro, miltä sinusta tuntuu, että haluaisit häntä, että ikävöit teidän läheisyyttänne ja seksiä (muista sanoa, että se oli ihanaa ja kivaa).

Voisin vaikka vannoa, että miehesi pihtaa juuri siksi, koska hän on itse lihonut 15kg. Miestäsi taitaa inhottaa oma lihavuus niin paljon, ettei koe olevansa 'oikeutettu' seksiin. Emt, ehkä miestä pitäisi rohkaista laihduttamaan tai sitten vakuuttaa hänelle, että hän on vieläkin seksuaalisesti haluttu vaikka on lihonut.