MIksi mies on heti paskiainen ja ikävä ihminen, jos ei huoli läskiä naista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marengi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27251313]

Mikä siinä on parempaa, että haukkuu toista ulkonäön perusteella, kuin että se nainen haukkuu sitä miestä sen miehen mielipiteen perusteella? Sä olet pihalla, jos sä tuomitset toisen ja hyväksyt toisen. Mun mielestäni molemmilla on oikeus siihen mielipiteeseensä ja sanomisiinsa tai sitten ei kummallakaan eli molemmat tekee väärin. Miksi sitä naista saa haukkua, mutta miestä ei? Se mulla ihmetyttää. Sinäkin sitä jatkat eli tuomitset naisen "lapselliseksi feministi vaahtoajaksi". Miksi?

Mutta tietty osa miestä on kapeakatseisia ja hyväksyvät vain ne, jotka ajattelevat ja toimivat samoin, kuin itse.[/QUOTE]

Mut eihän se mies nyt ketään haukkunut! :D :o Hän sanoi _syyn_ sille, miksi ei ollut kiinnostunut naisesta. Se ei ole haukkumista. Voi kristus nyt taas.

MInä tuomitsen naisen lapselliseksi mukafeministiseksi vaahtoajaksi siksi, että hän haukkui tuon miehen, vaikka mies ei haukkunut ketään; ilmaisi vain syyn käytökselleen. Ts. nainen vaahtosi aivan syyttä tuossa tapauksessa.

Ihan mielenkiinnosta, mitä sitten olisi pitänyt sanoa syyksi, jos oikean syyn kertominen on haukkumista? Selitellä, että ei ole nyt valmis suhteeseen? Tai että lemmikkikanin kuoleman jälkeen on hieman vaikea orientoitua seurustelemaan?

Yhteistyössä