Miksi mies laittoi taas esille....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Facessa, että hän on sinkku?

Tavattiin tammikuussa. Jossakin vaiheessa helmikuuta tuo "sinkku - kohta" hävisi hänen sivuiltaan. Luki vain ainoastaan missä hän asuu. Noh' tällä viikolla mies alkoi kyselemään eikö kiinnosta enää, kaipaanko enää koko miestä jne..... Tuon keskustelun jälkeen vilkaisin miehen Face - sivut ja sinne oli takaisin tullut tuo status "sinkku".

Asiat ollaan nyt viestitelty kuntoon ja toivottavasti tuo "sinkku - kohta" häviäisi hänen sivuiltaan pois.

Omilla sivuillani olen vielä pitänyt statuksena "eronnut". Kun ei Facessa ole kohtaa "seurustelee" tai "tapailee".

No voi olla tuostakin kyse, mutta ihmetyttää suuresti tuo, että miksi poisti helmikuussa sinkku-statuksen ja nyt sitten taas sen sinne lisäsi? Oliko hällä niin epävarma olotila suhteestamme? Koen, että asiat ollaan nyt selvitetty kuntoon ja suhteemme jatkuu.

Vaan en minä kyllä kehtaa hälle mennä sanomaan että voisitko sen sinkku-kohdan poistaa Facesta? Se on hänen asiansa.

No voi olla tuostakin kyse, mutta ihmetyttää suuresti tuo, että miksi poisti helmikuussa sinkku-statuksen ja nyt sitten taas sen sinne lisäsi? Oliko hällä niin epävarma olotila suhteestamme? Koen, että asiat ollaan nyt selvitetty kuntoon ja suhteemme jatkuu.

Vaan en minä kyllä kehtaa hälle mennä sanomaan että voisitko sen sinkku-kohdan poistaa Facesta? Se on hänen asiansa.
Onko sinulla mielenterveysongelmia, vai ainostaan aivan käsittämättömän huono itsetunto?

Asiahan selviää vain kysymällä, jos se noin paljon mieltä painaa.
Itte antaisin asian olla, mutta olkaa yhdessä mahdollisimman paljon (kuitenkin niin että annat toiselle myös omaa tilaa hengittää) ja osoita hänelle olemalla ihana itsesi ettei hänenkään tarvitse olla epävarma suhteenne tilasta ja sinun tunteista häntä kohtaan enää.

Yhteistyössä