vierailija
Pitkän keskustelun jälkeen saimme keskusteltua lentomatkasuunnitelman kesälomalle, ja loman sovitettua miehen kanssa samaan aikaan. Mutta kun kesäloma-aika lähestyi, hän joutuikin aloittamaan loman pari viikkoa ennen minun lomaani, joten vaan 2 viikkoa olemme samaan aikaan kesälomalla. Nyt lentoloma ei enää kiinnosta ja mies miettii menevänsä yksin mökille lomansa alkupäässä ja menemään katsomaan konserttia joka on mökkipaikkakunnalla, silloin kun minä olen vielä töissä ja hän haluaa olla yksin mökillä pari viikkoa. Mikä ihme, miestä vaivaa?
Muistutin vielä siitä miten hankalaa oli suunnitella matka-ajankohtaa, siihen vaan hymähti että kyllä mökki pitää nyt saada kuntoon. Kevät on mennyt töissä pitkään puurtaessa ja harrastuksissa! Lähti nyt mökille kiireellä ja otti mukaan viintä ja kitaran. Kohtalotovereita tai neuvoja?
Muistutin vielä siitä miten hankalaa oli suunnitella matka-ajankohtaa, siihen vaan hymähti että kyllä mökki pitää nyt saada kuntoon. Kevät on mennyt töissä pitkään puurtaessa ja harrastuksissa! Lähti nyt mökille kiireellä ja otti mukaan viintä ja kitaran. Kohtalotovereita tai neuvoja?