epätoivoinen
Mies ei laukea kovinkaan usein yhdynnässä. Tällöin jatkamme niin, että hoitelemme kumpikin itsemme siinä vierekkäin. Keskimäärin mies laukeaa puolilla kerroista. Esim. 4 kk aikana harrastetusta seksistä puolella on mies saanut yhdynnyssä. Nyt Viimeiseen pariin kuukauteen ei ole lauennut yhdynnässä ollenkaan. Olemme olleet yhdessä yli 5 vuotta ja asuneet yhdessäkin 3 vuotta. Jo suhteen alussa tilanne oli sama. Eli ei ole tavallaan huonontunut laukeamisen suhteen vuosien saatossa. Väskisinkin sitä rupeaa miettimään miksi näin on. Välillä olo on aika epätoivoinen. Kuitenkin mies sanoo, että on tyytyväinen minuun. Viimeksi kysyin tästä laukeamisesta ja kysyin johtuuko se musta/ja vähentääkö se hänen tyytyväisyyttään seksiimme. Mies sanoi, että aina vaan ei ""jaksa"". Ja vika ei ole minussa todellakaan/on tyytyväinen.
Kuitenkin asia vaivaa minua kovin. Tällä hetkellä syön pillereita, mutta joskus on tullut mieleen, että mitä siitäkin tulisi jos joskus yritettäisiin lasta. Kun mies laukeaa niin satunnaisesti sisälle. Olen nätti ja varsin seksikäskin, joten
vika ei pitäisi olla siinäkään. Ja mies ei ainakaan sano, että joku olisi vialla. Olisipa niin hauska olla miehen kanssa jonka kanssa ei tarvitse stressata tällaista. Mun seksihaluihin tämä ainakin vaikuttaa negatiivisesti.
Kertokaa josteillä on kokemusta asiasta. Joko kumppanina tai teillä itsellänne on vaikeuksia laukeamisessa.
Mistä voi johtua???
[keskustelu siirretty]
Kuitenkin asia vaivaa minua kovin. Tällä hetkellä syön pillereita, mutta joskus on tullut mieleen, että mitä siitäkin tulisi jos joskus yritettäisiin lasta. Kun mies laukeaa niin satunnaisesti sisälle. Olen nätti ja varsin seksikäskin, joten
vika ei pitäisi olla siinäkään. Ja mies ei ainakaan sano, että joku olisi vialla. Olisipa niin hauska olla miehen kanssa jonka kanssa ei tarvitse stressata tällaista. Mun seksihaluihin tämä ainakin vaikuttaa negatiivisesti.
Kertokaa josteillä on kokemusta asiasta. Joko kumppanina tai teillä itsellänne on vaikeuksia laukeamisessa.
Mistä voi johtua???
[keskustelu siirretty]