Miksi mies ei laukea yhdynnässä?

• Viestiketjun aloittaja epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
epätoivoinen
Mies ei laukea kovinkaan usein yhdynnässä. Tällöin jatkamme niin, että hoitelemme kumpikin itsemme siinä vierekkäin. Keskimäärin mies laukeaa puolilla kerroista. Esim. 4 kk aikana harrastetusta seksistä puolella on mies saanut yhdynnyssä. Nyt Viimeiseen pariin kuukauteen ei ole lauennut yhdynnässä ollenkaan. Olemme olleet yhdessä yli 5 vuotta ja asuneet yhdessäkin 3 vuotta. Jo suhteen alussa tilanne oli sama. Eli ei ole tavallaan huonontunut laukeamisen suhteen vuosien saatossa. Väskisinkin sitä rupeaa miettimään miksi näin on. Välillä olo on aika epätoivoinen. Kuitenkin mies sanoo, että on tyytyväinen minuun. Viimeksi kysyin tästä laukeamisesta ja kysyin johtuuko se musta/ja vähentääkö se hänen tyytyväisyyttään seksiimme. Mies sanoi, että aina vaan ei ""jaksa"". Ja vika ei ole minussa todellakaan/on tyytyväinen.

Kuitenkin asia vaivaa minua kovin. Tällä hetkellä syön pillereita, mutta joskus on tullut mieleen, että mitä siitäkin tulisi jos joskus yritettäisiin lasta. Kun mies laukeaa niin satunnaisesti sisälle. Olen nätti ja varsin seksikäskin, joten
vika ei pitäisi olla siinäkään. Ja mies ei ainakaan sano, että joku olisi vialla. Olisipa niin hauska olla miehen kanssa jonka kanssa ei tarvitse stressata tällaista. Mun seksihaluihin tämä ainakin vaikuttaa negatiivisesti.

Kertokaa josteillä on kokemusta asiasta. Joko kumppanina tai teillä itsellänne on vaikeuksia laukeamisessa.

Mistä voi johtua???

[keskustelu siirretty]

yks
Mulle tulee mieleen vain yksi ongelma ratkaisuineen , mutta sekin taitaa olla väärä arvaus, sillä olette jo Kauan tunteneet...

Jos mies on paljon tottunut vetämään käteen / tekee sitä vieläkin paljon, hän voi olla tottunut paljon kovakouraisempaan käsittelyyn, mitä sisältäsi saa.

Kuitenkin se, että välillä onnistuu, viittaa johonkin toiseen ongelmaan. Miehesi selitys ""eihän sitä aina jaksa"", kuulosti oudolle, jos on jo aloittanut yhdynnän ja kuitenkin haluaa saada siihen asti, että mälli lentää...

Meneekö teillä yleensä paljon aikaa miehen laukeamiseen ja onko aika sama, kun hän hoitaa homman itse kotiin.

Se teillä on positiivista, että miehelle se ei ole ongelma, mutta huonoa taas se, että sinä koet tilanteen vaikeaksi.

Jos kyse on tuosta mainitsemastani herkkyyden puutteesta, sitä voi vähän ""harjoitella"".

Eli normaali yhdyntä. Jos mieheltä ei tule, niin lopetatte siihen ( mies lopettaa, sinunhan ei tarvitse :)

Seuraavalla kerralla häneltä tulee jo paljon todennäköisemmin ja aina vaan todennäköisyys onnistumiseen kasvaa !

Tämän kokeilun ainoa ehto on se, että mies ei saa ollenkaan vetää itse käteen, niin johan alkaa herkkyys lisääntymään :)

Onnea kokeiluihin !

epätoivoinen
Kiitos vastauksestasi.

Yleensä silloin kun mies laukeaa yhdynnässä, se tapahtuu varsin nopeasti (ei liian mutta sopivasti). Kun taas jatkamme lopetetun yhdynnän jälkeen hommia käsipelin, niin aika tuntuu joskus aika pitkältä. Tosin aikaa en ole mitannut!Kuitenkin Kerkeän saada tällöin nopeammin kuin mieheni.
Olemme 28 ja 29-vuotiaita.

Olen itsekin miettinyt tuota käteenveto seikkaa, mutta rehellisesti sanoen en tiedä vetääkö mies käteen kuinka usein. Silloin kun olen kotona, niin ei, mutta arkisin olen yksin
poissa kotoa pari tuntia per päivä (olemme kumpikin työttömiä). Ja silloinhan mies voi touhuta mitä touhuaa. Se mua haittaakain, että jos mies silti hoitelee itseään säännöllisesti joka sitten vaikuttaa yhdynnässä laukeamiseen.

Mutta mitenpä sitä voi tollasesta sanoa toiselle loukkaamatta? että älä ainakaan runkkaa, että saisit paremmin yhdynnässä.. tekisi mieli kyllä sanoa, mutta eipä oikein voi. Kun en tiedä noista miehen runkkaamisista. Enkä kyllä oikein haluakaan tietää.

yx
Tätä on ennenkin käsitelty.
Minä en voi ymmärtää,miksi tehdään numero,jos mies ei laukea.Kuinka monelta naiselta jää orkut saamatta ja siitä ei sitten saisi tehdä numeroa.
Minusta tämä on just´sama asia.Varmaan usealla miehellä ottaa pattiin,kun nainen ei saa.Miksi nainen tekee tästä sitten numeron,kun kerran itse kuitenkin saa hyvää seksiä ja toinen sanoo juuri niinkuin naisetkin tekevät,että ei haittaa,vaikka ei saakaan joka kerta.

Lapsia tulette varmasti saamaan,siihen hommaan ei paljoa siemeniä tarvita.

Tietenkin tuollainen voi tympiä,mutta ei ole minusta iso asia..

Sanni
Minun mieheni on samanlainen, mutta en ole siitä sen kummempa terssiä ottanut. Hän sanoo, ettei rakastelun päätarkoitus hänen mielestään ole laukeaminen. Itse olen samaa mieltä, enkä itsekään joka kerta saa orgasmia. Minusta on kivaa joskus esim. lemmiskellä vähän aikaa, lopettaa, ja jatkaa taas jonkun ajan kuluttua. Miksi miehesi pitäisi laueta joka kerta?

yks
""yx"",

tässä ei ollut kysymys siitä, että mies ei saanut ollenkaan, vaan siitä, ettei saanut naisen kanssa ja homma päättyy siihen, että mies runkkaa itsekseen käteen (joka kerta).

Ap,

voisit otta jutun puheeksi samalla, kun tyydyttelette itseänne vierekkäin, että voisikohan sitä herkkyyttä lisätä.

Tai etsit valmiiksi netistä jonkun aihetta käsittelevän jutun ja kysäiset voisiko miehesi toiminta johtua samasta seikasta (näin sinun ei tarvitse erikseen kysellä, vetääkö mies myös yksikseen ollessa käteensä)

Miehellä saattaa olla joku aika, jonka jälkeen hän päättää, että siitä ei tule sinun kanssa mitään ja sitten hoitelee itsensä käsin. Kyseessä voi olla myös kärsimättömyys :)

Voisitte kokeilla myös sitä, että tyydytätte toisenne, eikä niin, että molemmat hoitelevat itsensä.

Ja oletteko kokeilleet sitä, että ensin sinulle hommataan iso O ja sitten vasta mies tulisi sisällesi... voisi silloin pikku veijarilla olla ihan eri olot sisälläsi ;)

mies
Yks, samoilla linjoilla.

Mielestäni teillä on väärä tapa, jos tyydytätte itsenne tahoillanne ja silti haluat tyydytyksen yhdynnässä.
Pidättäytyminen runkkaamisesta tuo miehelle niitä kaipaamiasi ""voimia""

mies
Veeti, asiaa. Luulen, että pieni prosentti naisista tietää edes rakastelulihasten olemassaolon.

Sitäkin taustaa vasten, että monet valittavat, kuinka mies on sängyssä tylsä, niin naisten oma osuus rakastelusta on pelkkänä reikänä olemista. Naisten pitäisi tietää, miltä tuntuu eri tavoilla osallistuttuna.
Mutta ei tietystikään sovi herkälle miehelle.

Hmp..
Vai niin. No ilolihasten käyttäminen on yhtä seksikästä ja halut vievää. Kuin että jos mies alkaisi kesken aktin esim. nostelemaan puntteja käsillä.

Siitä voit päätellä häiritseekö kuntoilu rakastelua. No omalla kohdallani kuntoilu ja seksi ovat eri asioita.

Esileikkinä tai jälkileikkinä tuota kuntoilua voi toki harrastaa, samoin kuin suihinottoa ja muuta. Mutta yhdynnässä, jos itse haluan nauttia ja ennenkaikkea saada. Silloin samanaikainen kuntoilu on totaalinen turn off.

yks
veeti,
en ottanut tuota ilolihasten voimistelua puheeksi, sillä kuvittelin, että jos siitä olisi kiinni, mies olisi jo ilmoittanut naisensa olevan löysä tai vaihtanut koko naista...

Jos kuitenkin kyseessä on kokematon mies, niin sitten hän ei edes tiedä, miltä puristus voisi tuntua parhaimmillaan...

Hauskalta kuulosti ohjeesi välikuivauksista ! Siitä huomaa, että ainakaan teidän parisuhteessa naisen kostumisen puute ei ole ongelmana eli esileikeistä on huolehdittu riittävästi ;)

mies,
en usko, että nykyisin asiasta ollaan niin tietämättömiä, sillä esim. synnytyssairaalassa lantiopohjan lihaksista pidetään luennot kaikille synnyttäneille naisille ja niitähän on aika paljon :)

mies ja veeti + muut,

Kumpi teidän mielestä tuntuu paremmalta: lihaksilla sisäänpäin vetäminen vai se, että niillä puristetaan ns. alaspäin eli munaa vasten ja tasaisesti vaiko rytmikkäästi otetta vaihdellen...? vai onko ihan päivästä kiinni?

Hmp..,

Toisaalta samaa mieltä kuin hmp.., en ainakaan kovin tietoisesti yhdynnässä käytä noita lihaksia, sillä hauskahan se on myös vain nauttia. Jos itse on jo saanut, niin sitten voikin laittaa enemmän puristusta peliin :)

Mulle on myös liian usein sattunut kohdalle mies, joka laukeaa aika helposti ja sitten tarkoituksella olen jättänyt säännölliset treenitkin väliin... mutta eiköhän nuo käytössäkin harjaannu ;)

marko
teidän pitää hoitaa esileikillä homma lähelle laukeamispistettä. kun minulla on ongelmia laukeamisessa
lähinnä kännissä vaimo ottaa kaluni suuhun ja hieroo palleja.
tämä toimii aina sen jälkeen vain sisään lopullinen akti

mies
No tehokkainta on kun sinä painat lihaksilla juuri silloin, kun minä palaan takaisin. Ja työnnät vastaan, kun minä tulen sisään. Siis samassa tahdissa ollaan.
Olisi paljon helpompaa sanoa käytännössä:))

Toinen
Meillä on sama tilanne. Mies ei laukea kovin usein sisääni. Olemme olleet yhdessä muutaman vuoden ja tilanne on ollut alusta asti meilläkin tällainen. Me jatkamme niin, että minä imen miestäni ja välillä hoitelen käsin, mutta sekään ei auta. Hänen pitää tehdä itse omin käsin homma loppuun, että laukeaa. Sitten haluaa laueta suuhuni. Olemme keskustelleet asiasta, eikä vika ole todellakaan minussa hänen sanojensa mukaan. Vika on kuulema hänessä tai huonossa asennossa tai radiosta kuuluvassa kappaleessa tai jos telkusta tulee samaan aikaan joku Ruben Stiller tai millon mikäkin. Olen ehdottanut esileikkejä ettei seksi olisi niin yhdyntäkeskeistä, mutta esileikki on hänen mielestään tylsää ja työlästä =(. Kerrottakoon vielä, että minä en ole mikään ""lahna"", mutta viime aikoina en ole jaksanut enää yrittää niin kovasti, kun tiedän lopputuloksen. Sillä ei näytä olevan merkitystä miten aktiivinen tai passiivinen olen. Olen silti mieluummin aktiivinen ja sillähän siihen niin helposti turhautuukin.

Veeti
Minusta tekniikka unelma ois näin: nainen työntö vaiheessa liikuttaa villisti lantiotaan niin että kyrvän kärki kiertää G-pisteeltä pohjaan... Ja veto vaiheessa vittu tiukaksi,lypsy asentoon... Mies; rytmittää hyvin , kuuntelee naista ja pitää jaloilla hyvän pidon ... =-)

Yhteistyössä