miksi miehiltä ei saa koskaan kunnon vastausta mihinkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
en voi todeta ku et ei niiden kaa voi elää, mut ei ilmankaan... :whistle:

niimpä. kuka muka ottais jouluvalot ikkunoista :D

mun pitää siis löytää mies ennen loppiaista :xmas:

suosittelen lämpimästi :D

saako niitä jostai kuvastosta tilata? joku joulukuvasto? :attn:

mä hain tuon siskoni tupareista :D halvalla lähti :laugh:

Oon kyllä tähän asti aina saanu vastauksen jos oon sen oikeesti halunnu.
Ja kun valitsee kysymishetken ja -tavan huolella niin voi jopa saada sen vastauksen minkä haluaa :)
Mutta omaa miestä en oo vielä löytänyt. Jos vaikka sit jouluvalojen pois ottamiseen mennessä löytyis joku sopiva..

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
nibbler, nyt selvisi miksi sait miehen halvalla, siinä oli pikkuinen vika. Takuuaika on tietysti mennyt umpeen.

Meidän miesporukka on arvattavasti yli- tai ali-ikäistä.

;)

no niinpä tietenkin! missähän näitä voidaan korjauttaa? sisäänrakennettu kommunikaattori hukkaa sanoja :D

Eiköhän se ole jokaisen naisen itse pohdittava, miten saa juttelun sujumaan :). Meillä oli mykkää kautta ja sit mä jotenkin kypsyin henkisesti ja pystyin hoksaamaan, miten mun miehen kanssa pääsee juttusille. Meillä on temperamentti- ja maakuntaero.

Sen voi tulkita ihan miten vaan. Mutta yleensä se tarkoittaa : "minulla on nyt tärkeämpää ajateltavaa, palaa asiaan myöhemmin". Ja jos nainen ei tätä ymmärrä niin turha suuttua!

Alkuperäinen kirjoittaja :
Eiköhän se ole jokaisen naisen itse pohdittava, miten saa juttelun sujumaan :). Meillä oli mykkää kautta ja sit mä jotenkin kypsyin henkisesti ja pystyin hoksaamaan, miten mun miehen kanssa pääsee juttusille. Meillä on temperamentti- ja maakuntaero.

oiskohan meillä vähän samaa... ku puhutaan kyllä samaa kieltä (mä kakskielinen) mutta mut kasvatettiin suomenkieliseks ja mies ruotsinkieliseks. että vähän niinku kissat ja koirat ollaan. (kauheesti eläin aihetta yhessä ketjussa) :D

mulle mikä tahansa ympäri pyöree hyminä ja höminä tarkottaa sitä että asia tehdään sitte minun tavalla/ saan mitä haluan tms. Jos vikisee myöhemmin vastaan niin sanon vaan et olisit kuunnellu ja vastannu kunnolla. Siitä muuten seuraa lisää muminaa ja hyminää!! Että eikö sitä tosiaan voi missään vaiheessa oppia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja terhi:
mulle mikä tahansa ympäri pyöree hyminä ja höminä tarkottaa sitä että asia tehdään sitte minun tavalla/ saan mitä haluan tms. Jos vikisee myöhemmin vastaan niin sanon vaan et olisit kuunnellu ja vastannu kunnolla. Siitä muuten seuraa lisää muminaa ja hyminää!! Että eikö sitä tosiaan voi missään vaiheessa oppia ;)
Mä saatan sanoa "hmm-m" myös lapsilleni ja ne tietää, että se tarkoittaa sama kuin ehkä, katsotaan nyt.

mä hain tuon siskoni tupareista :D halvalla lähti :laugh:

mut sit on kyl ohjekirja oltava ja ehdottomasti 30v täys palautusoikeus!! :xmas:

Miehet tarttis varmaan kans sellaisen nainen-suomi -sanakirjan =) Että pystyis tämänkin tulkkaamaan, että vastaako nainen kyllä vai ei:

Mies: Lähdettäiskö illalla kaksisteen leffaan?
Nainen: LEFFAAN? Niinku millä?
Mies: No autolla.
Nainen: Ei siinä ole bensaa kuin aamuksi ja mihin ajattelit lapset laittaa?
Mies: No kysyin jo äidiltä ja lupasi ottaa.
Nainen: Siis mit vit? Meet kysymään äidiltäs kysymättä ensin multa!!!
Mies: No ei kai se kysyminen ketään tapa?
Nainen: Joo ei varmaan, hyvähän sun on aina äidiltäs kaikkea pyydellä. MUN äitini ei sentään tolalseen holtittomuuteen lähtisi.
Mies: Mihin ihmeen holtittomuuteen?
Nainen: No siihen, että lapset tungetaan milloin mihinkin vieraalle hoitoon.
Mies: Siis mitä??
Nainen: Just oot v***ttu äitis poika, selkeetä puhettakaan et ymmärrä.
Mies: Aha, selvä juttu. Voin mennä yksinkin.
Nainen: Ja aina sä olet tollanen...ikinä et mua ota mukaas mihinkään vaan aina sun pitää päästä joka paikkaan yksin. Mä sentään hoidan koko tän arjenpyörityksen ja yhtään et mua kunnioita.

minä en enää kysy..teen omavaltaisesti päätöksiä :-D ja jos ukko rupee siit jotain vinkumaan , niin sanon ettö kerta se vastauksen antaminen on aina niin vaikeaa ni toimin näin. ja ukko on myös sellainen että jos ehdotan jotain vaikka koiran ostamista..se on huono idea..seuraavana päivänä se on loistava idea mutta hän ehdottaa sitä omana ideanaan! todella raivostuttavaa

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Sen voi tulkita ihan miten vaan. Mutta yleensä se tarkoittaa : "minulla on nyt tärkeämpää ajateltavaa, palaa asiaan myöhemmin". Ja jos nainen ei tätä ymmärrä niin turha suuttua!

Tai sitten miettii asiaa eikä halua vastata siinä kohtaa juuta eikä jaata.

Hmm..kuulostaapa tutulta..oon huomannu että miehelle on ihan turha sanoa mitään,etenkin jos se istuu koneella tai esim.lukee jotain..sillon se ei kuule yhtään mitään ja saa toistaa ja toistaa jne..
Joskus kun se on esim. koneella, ja miulla ois asiaa mikä ei voi odottaa,niin meen ja istun sen syliin,tukin näkyvyyden niin sen on pakko kuunnella hetki :D
Sillon siltä voi saada muunkin vastauksen kuin hmm-m..

Alkuperäinen kirjoittaja :

oiskohan meillä vähän samaa... ku puhutaan kyllä samaa kieltä (mä kakskielinen) mutta mut kasvatettiin suomenkieliseks ja mies ruotsinkieliseks. että vähän niinku kissat ja koirat ollaan. (kauheesti eläin aihetta yhessä ketjussa) :D

Minä myös hieman huono suomen kielessä. Jätin sen tuosta vain mainitsematta.

Yhteistyössä