miksi miehiltä ei saa koskaan kunnon vastausta mihinkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
tiettekö semmosen matalan, hiljasen "hmm-m" lauseen jota miehet käyttää? se mikä tulee yleensä sen jälkeen kun ootte kysyny jotain tosi tärkeetä?
mitä se tarkottaa?

ku vois kuvitella että se on joo, mut jos olettaa että se on joo niin sitten se voiki yhtäkkiä olla ei...
ja jos kuvittelee että se on ei, niin se onki sit joo ja alkaa "mehän sovittiin tästä jo sillon ja sillon etkö sä muista mitä ollaan sovittu vaikka ite sä halusit?!"

työnalla miehet-suomi-miehet sanakirja...

se tarkottaa sitä että mies ei oo miettiny asiaa vielä loppuun asti ja haluaa vähäsen lisäaikaa löytääkseen oikeat sanat miten se meille naisille kannattais kertoa :D

hinta määräytyy sen mukaan että tuleeko teoksesta ihan kunnon puukantinen opus, vaikko vihko jota jaeskellaan neuvolan odotushuoneissa (mikä ei ois ihan turha sekään, vähän myöhästä ehkä )

tuo nyynän vastaus on aika hyvä... sopi ainaki kysymykseen...

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
tiettekö semmosen matalan, hiljasen "hmm-m" lauseen jota miehet käyttää? se mikä tulee yleensä sen jälkeen kun ootte kysyny jotain tosi tärkeetä?
mitä se tarkottaa?ku vois kuvitella että se on joo, mut jos olettaa että se on joo niin sitten se voiki yhtäkkiä olla ei...
ja jos kuvittelee että se on ei, niin se onki sit joo ja alkaa "mehän sovittiin tästä jo sillon ja sillon etkö sä muista mitä ollaan sovittu vaikka ite sä halusit?!"

se tarkottaa sitä että ei nyt kiinnosta kovin paljoo, eikä ehkä koskaan. vastaustakin vaaditaan liian äkkiä... :attn:

En ole mies, mutta kun täällä huushollissa asuu monta miestä, tarvitsisin kipeästi sanakirjaa. Juti-sanakirja ei auta yhtään, eikä tampere-sanakirja, eikä enkun kirjastakaan ole hyötyä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitä se tarkottaa?ku vois kuvitella että se on joo, mut jos olettaa että se on joo niin sitten se voiki yhtäkkiä olla ei...

se tarkottaa sitä että ei nyt kiinnosta kovin paljoo, eikä ehkä koskaan. vastaustakin vaaditaan liian äkkiä... :attn:

äp äp äp! tässä tapauksessa ei ainakaan koska puhuttiin aiheesta jonka mies ite nosti esille :) mä luulen... joo niin se meni.

tyyliin:
Ukko: haluan kissan
Minä: aijaa mä en vielä
U: no mut jos se ois raidallinen
M: no kyllä mä voisin siihen suostua, olihan martilla ja katillaki raidallinen
U: oliko se silti kissa?
M: oli.
U: jaa... joo.
*pitkä hiljaisuus
M: no jos mä suostun niin sopiiko syksyllä 2011?
U: hmm-m

....hmm-m.....
confused0083.gif

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

äp äp äp! tässä tapauksessa ei ainakaan koska puhuttiin aiheesta jonka mies ite nosti esille :) mä luulen... joo niin se meni.

tyyliin:
Ukko: haluan kissan
Minä: aijaa mä en vielä
U: no mut jos se ois raidallinen
M: no kyllä mä voisin siihen suostua, olihan martilla ja katillaki raidallinen
U: oliko se silti kissa?
M: oli.
U: jaa... joo.
*pitkä hiljaisuus
M: no jos mä suostun niin sopiiko syksyllä 2011?
U: hmm-m

Hmmm.. kuuloistais niinku et "daaaa"

Mä olisin niin onnellinen jos saisin tollasen vastauksen. Meillä on tapana tänään vastata joo, huomenna ei ja ylihuomenna ehkä ja sitten seuraavat pari viikkoo veivataan. Sitten tulee ns lopullinen vastaus ja alkaa jälkipuonti tuliko sitä sittenkin tehtyä hätiköity päätös. Apua!!! Joskus aikanaan kun en vielä tiennyt tästä "päättämättömyydestä" tein ja toimin ekan vastauksen mukaisesti ja apua niitä jälkipuinteja mitä meillä on käyty!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olisin niin onnellinen jos saisin tollasen vastauksen. Meillä on tapana tänään vastata joo, huomenna ei ja ylihuomenna ehkä ja sitten seuraavat pari viikkoo veivataan. Sitten tulee ns lopullinen vastaus ja alkaa jälkipuonti tuliko sitä sittenkin tehtyä hätiköity päätös. Apua!!! Joskus aikanaan kun en vielä tiennyt tästä "päättämättömyydestä" tein ja toimin ekan vastauksen mukaisesti ja apua niitä jälkipuinteja mitä meillä on käyty!!

sitä mäki pelkään että mitähän tästä seuraa. ku jos mä en nyt ala tekemään mitään, niin sitten se vastaus ei ollu minkään arvonen. siis me miehen vastaus. mutta jos mä nyt alan hirveesti höösään, niin ... niin niin... sit mies alkaa syyttää painostamisesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Sinulla oli varmasti koira haudattuna ja mies ei uskalla luvata, kun ei hoksaa, miksi suostut.

mulla kyllä on koira haudattuna todellakin... mut luulis että ku mies ottaa ite asian puheeks niin ei sitä pitäs yhen mustin haitata...

äh. kissan hankkimiset on miehen hommia ja koirat jää mulle :kieh: ku ei noista saa selvää kumminkaan.

Yhteistyössä