Miksi miehet tuijottaa nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Painoin ennen noin 57-58, pituutta on 170cm. En paljoa kiinnostanut miehiä, tunsin itseni seinäkukkaseksi aina. Mutta kun lihoin yli 10 kiloa, olen huomannut miesten tuijottavan. Kilot ovat tulleet aika tasaisesti, kaikkialle paitsi vyötärölle ja tisseihin, edelleen on B-cuppi. Eli ei ole isommat tissit vaan leveämpi ja isompi perse vain. En siksi ymmärrä miksi miehet nyt tuijottavat? Voivat tietenkin tuijottaa että kauhea lehmä! Sitä ainakin itse mietin, vaatteita on vaikea löytää että ne näyttäisivät muulta kuin teltalta päällä tai sitten makkaralta. Kasvoistakin näyttää että olisin aina pöhöttynyt. Miehet tosiaan haluaa hoikkia kauniita naisia ja sitten kuitenkin tuijottavat tällaisia valaita :|. En yhtään tykkää olla huomion keskipisteenä nyt :(

[QUOTE="pläski";28618845]En yhtään tykkää olla huomion keskipisteenä nyt :([/QUOTE]

Silloin kun minulla on huonoja hetkiä tuon itsetunnon kanssa, niin tuntuu kuin kaikki tuijottais, ja jos jostain kuuluu naurua niin olen 100% varma et just minulle nauretaan jne.

Sit kun kaikki on hyvin, niin en huomaa katseita. Välillä tosin miesystävä tai työkaveri tönäsee kyljestä ja sanoo nauraen et hitto ku kaikki tuijottaa sinua, joten kai niitä katseita sitte tulee muulloinkin kuin silloin paniikkikohtausten aikana, niitä ei vain kertakaikkiaan huomaa.

No palstan mukaan se johtuu tietenkin siitä, että hoikat ihmiset ovat rumia, epähaluttavia, takakireitä ja epänaisellisia, kun taas oikeasti miehet pitävät pyöreämmistä ja lihavista, jotka ovat seksikkäitä, ihania ja iloisia Tosinaisia.

Muokkaus: Anteeksi, oli pakko...

Minusta et ole läski jos olen 170cm pitkä ja painat 67-68kg
Ja mihethän tunnetusti tykkää jos naisessa on muotoja ja jotain pehmeyttä. Esim lantiossa ja pepussa.

Toivottavasti saat peremman itsetunnon pikkuhiljaa.

t: saman painoinen, mutta itseeni tyytyväinen.

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Painan nyt 74 kiloa ja olen ihan bmi:nkin mukaan lievästi ylipainoinen. Kaikki on myös löllöläskiä, ja sellua on reisistä nilkkoihin saakka joten ei mitenkään kaunista ainakaan. Ja kaunis en ole koskaan ollut, ihan tavisnäköinen. Jotenkin miehet vain käyttäytyy erilailla nyt, sanoisin että "perseenpuristelijoita" on enemmän kuin ennen. Eli haluavat tutustua vain päästäkseen panolle :(.

Mikä saa naiset luulemaan että kaikki miehet pitävät mahdollisimman hoikista naisista?
Kokemukseni mukaan valtaosa miehistä tykkää normaalipainoisista joka ap:kin nykyisillä mitoillaan on.

[QUOTE="pläski";28618990]Painan nyt 74 kiloa ja olen ihan bmi:nkin mukaan lievästi ylipainoinen. Kaikki on myös löllöläskiä, ja sellua on reisistä nilkkoihin saakka joten ei mitenkään kaunista ainakaan. Ja kaunis en ole koskaan ollut, ihan tavisnäköinen. Jotenkin miehet vain käyttäytyy erilailla nyt, sanoisin että "perseenpuristelijoita" on enemmän kuin ennen. Eli haluavat tutustua vain päästäkseen panolle :(.[/QUOTE]

Huah. Ehkä he "vain" pitävät sinusta.

Koska näytät kamalalta? Sähän yritit saada tällä kommentteja siitä kuinka miehet eivät pidä hoikasta ja hyväkuntoisesta naisesta vaan mieluummin "normaalipainoisista" tai ehkä jopa hieman pulleista. Paskapuhetta se on jos joku niin väittää.

[QUOTE="Vieras";28619403]Onnistuuhan se huomiohuoraus näköjään kaksplussallakin. :) yhyy oon niin läski ja silti kaikki miehet tuijottaa mua aina ja kaikkialla, kertokaa mulle miten ne haluaa mua <3[/QUOTE]

aika säälittävä kommentti.......

[QUOTE="Vieras";28619403]Onnistuuhan se huomiohuoraus näköjään kaksplussallakin. :) yhyy oon niin läski ja silti kaikki miehet tuijottaa mua aina ja kaikkialla, kertokaa mulle miten ne haluaa mua <3[/QUOTE]

Mäkin kun luulin, että tämä on KESKUSTELUpalsta, mut ilmeisesti täällä ei saakkaan keskustella, haukkua ja syyllistää vain =)

Tää tuli mullekin ekana mieleen.

Mikäs tossa.

Silmääni miellyttävä nainen miellyttää silmääni. Silmissäni ei ole vaakaa eikä puntaria. Katse ja sanat painavat huomattavasti enemmän kuin kilot tai niiden puute. Kukaan ei ohjeista tai käskytä tykkäämään just määrätynnäköisistä naisista, tosin punapäät jostain syystä aina saavat polveni veteliksi.

En valitse miespuolisia ystäviänikään ulkonäön tai sosiaalisen statuksen perusteella. Mato Valtosen sanoin - kusipäiden kanssa ei tehdä hommia hetkeäkään.

Miksi nainen olisi asiasta poikkeus?

"Koska näytät kamalalta? Sähän yritit saada tällä kommentteja siitä kuinka miehet eivät pidä hoikasta ja hyväkuntoisesta naisesta vaan mieluummin "normaalipainoisista" tai ehkä jopa hieman pulleista. Paskapuhetta se on jos joku niin väittää.

Onnistuuhan se huomiohuoraus näköjään kaksplussallakin. yhyy oon niin läski ja silti kaikki miehet tuijottaa mua aina ja kaikkialla, kertokaa mulle miten ne haluaa mua <3

No siks kun treenatut on rumia ja miehet tykkää pehmeestä hyllyvästä sellun peittävästä läskistä, daah. Senhän sä halusit kuulla.

Paistaa kyllä niin kirkkaasti huomionhaku ja kehujen kerjäys tästä läpi, että... "

Sulla taitaa olla jotain ongelmia lukemisen ymmärtämisessä. Juuri sitä haluankin tietää miksi miehet tuijottaa nyt eikä silloin hoikempana jolloin olisin halunnut. En mitenkään ihannoi hoikkutta mutten pulskeuttakaan. Olen vain katkera kun kelvannut sellaisena kuin olisin halunnut. Nytkään en saa treffiehdotuksia vaan ihan vain kummallista tuijotusta. Juu, yhyy, niin tunnen, onko siitä sulle joku ongelma kun pitää monesti tänne kommentoida?

Alkuperäinen kirjoittaja pläski edelleen;28619699:
"Koska näytät kamalalta? Sähän yritit saada tällä kommentteja siitä kuinka miehet eivät pidä hoikasta ja hyväkuntoisesta naisesta vaan mieluummin "normaalipainoisista" tai ehkä jopa hieman pulleista. Paskapuhetta se on jos joku niin väittää.

Onnistuuhan se huomiohuoraus näköjään kaksplussallakin. yhyy oon niin läski ja silti kaikki miehet tuijottaa mua aina ja kaikkialla, kertokaa mulle miten ne haluaa mua <3

No siks kun treenatut on rumia ja miehet tykkää pehmeestä hyllyvästä sellun peittävästä läskistä, daah. Senhän sä halusit kuulla.

Paistaa kyllä niin kirkkaasti huomionhaku ja kehujen kerjäys tästä läpi, että... "

Sulla taitaa olla jotain ongelmia lukemisen ymmärtämisessä. Juuri sitä haluankin tietää miksi miehet tuijottaa nyt eikä silloin hoikempana jolloin olisin halunnut. En mitenkään ihannoi hoikkutta mutten pulskeuttakaan. Olen vain katkera kun kelvannut sellaisena kuin olisin halunnut. Nytkään en saa treffiehdotuksia vaan ihan vain kummallista tuijotusta. Juu, yhyy, niin tunnen, onko siitä sulle joku ongelma kun pitää monesti tänne kommentoida?

Mä olen kirjoittanut kyllä vaan ton ensimmäisen kommentin.. :)
Mutta samaa mieltä olen noiden muiden kanssa. Koska varmaan tiedät itsekin vastauksen että saat tuijotusta koska näytät kamalalta, et koska olet niin vitun ihana lihavana.

Yhteistyössä