Miksi miehet pääsevät aina jonnekkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mix?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mix?

Vieras
Mieheni viikon työmatkalla ja mevät porukan kanssa pitsalle. Mä taaperon kanssa kuin pallo jalassa kotona ollut jo kohta 1,6v, mihinkään en ole päässyt. Mies ei suostu yksin hoitamaan ja jos sanon että olithan yksin työmatkalla niin sitä ei kuulemma lasketa. En mä jaksa enää tuon taaperon kans olla kun ei ole ketään hoitajaa mä joudun vain kotona olemaan kun se sentää pääsee johonkin.

Miten niin ei suostu yksin hoitamaan? Oletko asettanut liialliset paineet miehelle lapsenhoidosta? (ei millään pahalla)

Alkuperäinen kirjoittaja mix?:
Olen yrittänytkin laittaa mutta kun ei halua, kiikuttaa lapsen jonkun sukulaisensa hoitoon. Mäkin haluaisin yksin esim.baariin mut ikinä en pääse mihinkään.

Jos lapsi on jollain sukulaisella niin pääsethän sinä yksin kun vain menet.

Ymmärrän hyvin sua. Mun mies on isyyslomalla, eli toisin sanoen joko jossain omissa menoissa tai sitte kotona sohvalla katsoo leffoja tai netissä. Lapsi sairaana ja jatkuvasti sylissä ja koti kaaoksessa eikä jääkaapissa ruokaa. Kyllä ärsyttää.

Jos mieheni joutuu lapsen kanssa kaksin anoppi tulee lasta hoitamaan mutta jos mies työmatkalla ja mä samaan aikaan haluaisin baariin niin anoppi ei halua hoitaa, jos olis toisinpäin tulis kyllä.

AP, naisen paikka on kotona hoitamassa nurisematta lapsia, kotia ja miehen tarpeita. Miehen kuuluukin mennä ja tulla miten huvittaa ja akkaväen on pidettävä turpansa supussa.

No asiat nyt monilla naisilla on heidän parisuhteissaan näin eikä ne siitä muuksi muutu. Nämä asiat. Ei se siitä tilanne ruikuttamalla parane. Jokainen maatkoon niinkuin on kyennyt petaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mix?:
Mieheni viikon työmatkalla ja mevät porukan kanssa pitsalle. Mä taaperon kanssa kuin pallo jalassa kotona ollut jo kohta 1,6v, mihinkään en ole päässyt. Mies ei suostu yksin hoitamaan ja jos sanon että olithan yksin työmatkalla niin sitä ei kuulemma lasketa. En mä jaksa enää tuon taaperon kans olla kun ei ole ketään hoitajaa mä joudun vain kotona olemaan kun se sentää pääsee johonkin.

Älä yleistä. Riippuu miehestä ja perheestä. Vaimonkin pitää vaatia itselleen jotain!

Mun mieheni juuri soitti ja kysyi, että haluanko lähtä tänään käymään jossain, että hän voi hoitaa lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
No asiat nyt monilla naisilla on heidän parisuhteissaan näin eikä ne siitä muuksi muutu. Nämä asiat. Ei se siitä tilanne ruikuttamalla parane. Jokainen maatkoon niinkuin on kyennyt petaamaan.

Niinpä ei muutu ei,jollei itse asiaan tee muutosta.

Mistä näitä miehiä tulee? Onneksi mulla on ihan erilainen mies, nytkin lasten kanssa ulkona ja mä sisällä omissa touhuissani. Mä olen alusta asti tehnyt selväksi, että kotiäitinä mun työmaa on tämä.. Ja tuo mies kyllä haluaakin touhuta lastensa kanssa. Tosin meillä ei kumpikaan käy juurikaan viihteellä. Viimeksi minä olin heinäkuussa -09 ja mies joskus keväällä -09.

Exäni oli sinun miehesi kaltainen ja juurikin siksi ex-mies... Teidän pitää saada nyt keskustella, vaikkapa neuvolan terveydenhoitajan kanssa jos muu ei auta?

Miehethän on tunnetusti niitä isoja lapsia ja itsekeskeisimpiä ihmisiä maailmassa *avaa sateenvarjon* (kuitenkaan yleistämättä)

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
AP, naisen paikka on kotona hoitamassa nurisematta lapsia, kotia ja miehen tarpeita. Miehen kuuluukin mennä ja tulla miten huvittaa ja akkaväen on pidettävä turpansa supussa.

hehee, sieltähän se akkapalstan uroo saapui mielipiteitään jakamaan... miten se sulla Majuri meni se juttu.. pysykö se eukko ruodussa vai lähtikö se lätkimään?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Mistä näitä miehiä tulee? Onneksi mulla on ihan erilainen mies, nytkin lasten kanssa ulkona ja mä sisällä omissa touhuissani. Mä olen alusta asti tehnyt selväksi, että kotiäitinä mun työmaa on tämä.. Ja tuo mies kyllä haluaakin touhuta lastensa kanssa. Tosin meillä ei kumpikaan käy juurikaan viihteellä. Viimeksi minä olin heinäkuussa -09 ja mies joskus keväällä -09.

Exäni oli sinun miehesi kaltainen ja juurikin siksi ex-mies... Teidän pitää saada nyt keskustella, vaikkapa neuvolan terveydenhoitajan kanssa jos muu ei auta?

Niitä kasvaa perheissä, joissa nainen saa raataa ja mies maata soffalla.

meillä oikeestaan vaan minä käyn, mies ei halua. mieluummin viettelee sit lasten kanssa koti-iltaa <3 mä käyn kyllä varmast kerran viikossa jotain harrastelemassa, pari krt kuussa baarissa ja aina hoitelee lapset nurisematta mitään, on ilonen kun mä olen ilonen :) mä koitan kerran kuussa ainakin potkia miehen vähän jonnekin kavereitten kanssa :)

se on ihan siitä kiinni mimmosen isännän itelleen valitsee :)

Yhteistyössä