L
luuviulu
Vieras
tiedätte varmaan mitä tarkoita..johtuukohan se siitä, että miehet ei muuta ajattele kuin seksiä? :snotty: tietysti naisissakin on poikkeuksia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:öö..tarkennas hieman![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:Minäkin olen heikko nuorelle lihalle. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:Minäkin olen heikko nuorelle lihalle. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja luuviulu:tiedätte varmaan mitä tarkoita..johtuukohan se siitä, että miehet ei muuta ajattele kuin seksiä? :snotty: tietysti naisissakin on poikkeuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Koska miesten kuuluu levittää siementä.
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Koska miesten kuuluu levittää siementä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Shoppari:Minäkin olen heikko nuorelle lihalle. :snotty:
Minä myös :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Koska miesten kuuluu levittää siementä.
Levittäähän ne, mutta nykyään se ei enää ole tarpeellista.
Alkuperäinen kirjoittaja äkänen akka:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Koska miesten kuuluu levittää siementä.
ei sitä silti tarvitse levittää pitkin maita ja mannuja.
Alkuperäinen kirjoittaja äkänen akka:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Koska miesten kuuluu levittää siementä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja äkänen akka:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Koska miesten kuuluu levittää siementä.
Juu, siementähän ei saa heittää hukkaan. Vai miten se yksi kirja sanoi?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja äkänen akka:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Koska miesten kuuluu levittää siementä.
Juu, siementähän ei saa heittää hukkaan. Vai miten se yksi kirja sanoi?