Miksi monilla pitkillä naisilla on samanpituinen tai itseään lyhyempi mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tietenkin tässäkin asiassa varmasti poikkeuksia löytyy, mutta itse olen huomannut, että monilla pitkillä naisilla on joko samanpituinen tai itseään lyhyempi mies. Johtuuko se siitä, että pitkille naisille ei niin helposti löydy itseään pitempiä miehiä vai siitä, että lyhyet naiset ovat vieneet kaikki pitkät miehet, niin pitkille naisille ovat jääneet sitten vain lyhyet miehet? :D

[QUOTE="vieras";23758415]Joo samaa olen ihmetellyt, itsellänikin kun tosiaan se miehen pituus on ihan ykköskriteeri, jos pituus on väärä, niin enempää ei kannata edes tutustua ;)[/QUOTE]

Niin no, kaikkea hassua sitä sattuukin... Itse olin ensin ihan ystäviä vaan yhden mukavan ei niin pitkän miehen kanssa, mutta hänpä sattui olemaan niin mukava, että niillä senteillä ei ollut mitään merkitystä. Onnellisesti naimisissa ollaan. :) Mieluummin ihana(n) pätkä, kuin kamala(n) pitkä. ;)

Mä en ole erityisen pitkä, 168cm, ja mies on vain pari senttiä pitempi. Mulle pituudella ei ole ollut kumppanin valinnassa mitään merkitystä. Tai siis en ainakaan koskaan tavannut ketään liian pitkää tai liian lyhyttä.

Mut eiköhän se yleisesti johdu ihan siitä, että pitkällä naisella kävisi mahdolliset puolisoehdokkaat aika vähiin, jos pituuden perusteella ensin karsisi ;)

Luultavasti johtuu naisen hyvästä itsetunnosta. Tässä pari esimerkkiä.
Leena Harkimo miehineen

harkimo_leena.jpg

Ja tässä Nelliina (ihana bloggaaja) ja siippansa Saku.

Nelliinan vaatehuone
(Toivon mukaan sain laittaa tuon kuvan, koska blogi on julkinen..)

[QUOTE="mä";23758474]Pitkillä miehillä on pakkomielle pitkiin. On aika pedoa oikeasti kun pätkät näyttää pikkutytöiltä. Varsinkin jos vielä sheivaa pILLUN[/QUOTE]

No kyllä minä olen huomannut paljon enemmän sellaisia pareja, joissa pitkällä miehellä (eli 190cm-200cm) on ollut lyhyt nainen (eli 150cm-160cm) kuin sellaisia pareja, joissa pitkällä miehellä on ollut pitkä nainen.

Yhteistyössä