Miksi miehet käyttäytyy näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
-ensin nuorempi mies haluu mua kiihkeänä (tuttu), lähettelee ihania viestejä, vaikuttaa rakastuneelta ja yhtäkkiä kylmä ku kivi eikä oo ikinä mitään muka tuntenutkaan.

Seuraava mies 11v vanhempi , lapsen kaverin isä (eronnu vuosia sitte)- pyysi leffaan (siis mua ja lapsia). Kieltäydyin koska en kehdannut sanoa että en pääse sinne kun bussit ei kulje. Toisaalta mulla oli seuraavana päivänä tulossa lapsen synttärit ja piti leipoo ja sen sanoin syyksi.
Jälkikäteen harmitti.

Seuraavana päivänä toi lapsensa synttäreille, ei ees kattonut mua, ohimennessä vaan sano et xxxx hakee ja lähti. sen jälkeen ehdotin leffaa. Mies vaan vastas et lapset on äidillään silloin. Laitoin jotain siihe vastasi, sen jälkeen ei vastannu.

Nyt ei ees vastaa kun pyysin lopulta kertoo miksi pyysi leffaan kun ei selvästikkään enää halua. Ei mitään vastausta

No ekan tyypin kohdalla veikkaan ihan vain kyllästymistä. Eli on lähetellyt ihania viestejä jne. ja koittanut saada aikaan parisuhteen. Vastakaiku mitä ilmeisemmin on ollut liian vaisua. Sitten on tullut kyllästyminen, se luovuttamisen hetki. "heippa ja soitellaan".

Onko tämä joku paska provo, vai oletko henkisesti 13-vuotiaan tasolla? Odotatko ihan oikeasti, että miehet pyörivät ympärilläsi kärsivällisesti odottaen, kunnes sinä suvaitset kiinnostua? Ja olet aivan äimän käkenä, jos ne kaikkoavat?

Ennustan, että vietät vanhuudenpäiväsi yksin.

Kaikki miehet eivät ole enää tänä päivänä narusta vedettäviä pässejä. Jos nainen ei vaikuta kiinnostuneelta, siirrytään seuraavaan. Pelejä pelaavia ja päättämättömiä naisia on tänä päivänä niin paljon, että kukaan itseään kunnioittava mies ei jää maanittelemaan ja lirkuttelemaan toivoen, että nainen suvaitsisi kiinnostua.

Siis se kakkosmieshän halusi leffaan omien lapsiensa ja sun lapsien ja sun kanssa.

Ja seuraavaksi sen lapset oli äidillään joten mies tietty hilppaisi jonnekin vonkaamaan tipuja. Se haluaa sinusta vain äidin osa-aika-perheelleen.

-ensin nuorempi mies haluu mua kiihkeänä (tuttu), lähettelee ihania viestejä, vaikuttaa rakastuneelta ja yhtäkkiä kylmä ku kivi eikä oo ikinä mitään muka tuntenutkaan.

Seuraava mies 11v vanhempi , lapsen kaverin isä (eronnu vuosia sitte)- pyysi leffaan (siis mua ja lapsia). Kieltäydyin koska en kehdannut sanoa että en pääse sinne kun bussit ei kulje. Toisaalta mulla oli seuraavana päivänä tulossa lapsen synttärit ja piti leipoo ja sen sanoin syyksi.
Jälkikäteen harmitti.

Seuraavana päivänä toi lapsensa synttäreille, ei ees kattonut mua, ohimennessä vaan sano et xxxx hakee ja lähti. sen jälkeen ehdotin leffaa. Mies vaan vastas et lapset on äidillään silloin. Laitoin jotain siihe vastasi, sen jälkeen ei vastannu.

Nyt ei ees vastaa kun pyysin lopulta kertoo miksi pyysi leffaan kun ei selvästikkään enää halua. Ei mitään vastausta

Ensimmäisestä on liian vähän tietoa. Ilmeisesti loukkasit, etkä tajua vieläkään, että miten. Ei se tilanne itsestään noin mene!

Toista ainakin loukkasit. Mies on ehkä jo pitkään kerännyt rohkeutta, ja sitten kun uskaltaa vihdoin pyytää, tulee tyly EI!

Sano aina joku syy! Esim että mielelläni lähtisit, mutta kun jne

Siitä on helppo jatkaa toiste. Tylystä kiellosta minulla ainakin katoaa intressit, koska vihjeesi oli että EVVK. Katsos kun miehet laittaa tuollaisen reaktion jälkeen tutkan taas käyntiin, ja uutta kivaa potentiaalista kumppania etsimään.

It´s so simple :geek:

Eka mies taisi vain kyllästyä.
En tiedä olisiko halunnut jotain toista kuin sinä ja kun ei vain sujunut niin meni eteenpäin

Mutta tämä toinen mies. Eihän hän edes. Pyytänyt treffeille sinua.
Hän on lapsesi kaverin isä.

Hänen lapsensa varmaankin halusi kaverin mukaan leffaan. Mies sitten laitto sinulle viestiä, että pääsetkö lasten kanssa.

kun lapset on pieniä, niin ei niitä voi yksin mihinkään laittaa. Vanhemmat tulee mukana.

Jos sitten kävit tämän miehen kimppuun, niin taisi säikähtää, kun lasten treffit ymmärsit aikuisten treffeiksi.
Jos niitä olisi halunnut, niin olisi varmaankin pyytänyt sinua ulos Lapsi vapaana viikkiksenä

Ehkä miehet ei osaa muotoilla kysymystä kunnolla ja tulee sekaannuksia. Ota tämä sekaannus huumorilla kun seuraavan kerran lapset haluaa tavata ja aikuisia tarvitaan seuraksi

Ensimmäinen löysi varmaan toisen ja lapsen kaverin isä pyysi elokuviin, koska lapsensa halusi sinne kaveria. Lupasiko edes tarjota leffan? Halvat kesäkupongit meni juuri vanhaksi, käytiin sitten katsomassa elokuva, mitä tuskin oltaisiin käyty muuten katsomassa. Mies voitti nuo liput jostain eli ilmaisia olivat meille.

Yhteistyössä