H "Hellu" Vieras 14.11.2011 #3 Ai miksi? No siksi, ettei kikkelillä ole epämukava olo. Reactions: Madrigal
P pops Vieras 14.11.2011 #4 jotta munilla olisi mukavempi olo tietenkin... ja onhan se miehekkäämpää kuin istua esim jalat tiukasti ristissä,mulle se tuo jotenkin homomaisen tai naisellisen kuvan...(ei en ole homoja vastaan,pidän useistakin)
jotta munilla olisi mukavempi olo tietenkin... ja onhan se miehekkäämpää kuin istua esim jalat tiukasti ristissä,mulle se tuo jotenkin homomaisen tai naisellisen kuvan...(ei en ole homoja vastaan,pidän useistakin)
S Sanna80 Aktiivinen jäsen 24.05.2004 14 725 5 36 Mikkeli 14.11.2011 #6 Ettei kikkeli ja kassit rutistu.
M "Mies" Vieras 14.11.2011 #7 Kivekset vaatii tilansa,tai no tietenkin jos ne ei ole vielä laskeutuneet...
V "vieras" Vieras 14.11.2011 #9 Mulla ainaki on epämukava olla jalat tiukasti yhdessä, pallit puristuu ja erittyy pallihikeä, siksi haarat on levällään.
Mulla ainaki on epämukava olla jalat tiukasti yhdessä, pallit puristuu ja erittyy pallihikeä, siksi haarat on levällään.
M "mirri" Vieras 14.11.2011 #11 Alkuperäinen kirjoittaja siksi: Haarat levällään istuminen osoittaa miehisyyttä. Click to expand... taitaa olla aikamoinen playeri tällainen mies.
Alkuperäinen kirjoittaja siksi: Haarat levällään istuminen osoittaa miehisyyttä. Click to expand... taitaa olla aikamoinen playeri tällainen mies.
V "vieras" Vieras 14.11.2011 #12 miehen lantion rakenne ei ole samanlainen kuin naisella. siksi miehet myös kävelevät eri tavalla.
E "eee" Vieras 14.11.2011 #14 Siitää tietää, että niillä on munat (munat tarvii tilaa) --> miehiä --> miehekästä
S sf Vieras 14.11.2011 #16 Meidän työpaikalla yks mies pukeutuu aina joihinkin vaaleisiin pukuhousun tyyppisiin suoriin housuihin niin munat selvästi aivan pullottaa siellä...
Meidän työpaikalla yks mies pukeutuu aina joihinkin vaaleisiin pukuhousun tyyppisiin suoriin housuihin niin munat selvästi aivan pullottaa siellä...