miksi miehelle on ihan sama mihin sen vauvan uniajan käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mai

Vieras
mä haluaisin käyttää sen läheisyyteen miehen kanssa, seksiin tai hellimiseen. väsyneenä nukkumiseen. muta mies vaan painelee kauppaan kun vauva nukahtaa. siellä kaupassa kun voi käydä ne kaikki tunnit kun vauva on hereillä. mutta vauvan hereillä oloaikana se hellyys,läheisyys yms on aika vähissä(ja seksiä ei tietty ollenkaan). niin miksi sitä ei voi käydä esim.siellä kaupassa kun vauva on hereillä, ja tehdä vaimon kanssa jotain kun vauva nukkuu? ei tuo nuku kuin pari tuntia päivässä. illalla taas mies sammuu 21.30. parisuhdeaika ei merkkaa mitään. kai se muuten tulis sille ittellensäkkin mieleen

no en mä halua että se tekee jotakin siksi että pyydän, vaan siksi että itse haluaa! sitä paitti en jaksa kymmeniä kertoja samasta aiheesta koettaa puhua! äsken kun sanoin sille niin olishan se jäänyt. mä vaan haluaisin nähdä että käyttää sen ajan mun kanssa omasta aloitteestaan=sitä siis kiinnostaisi mihin sen ajan käyttää. ja se ties että kaipaan hellyyttä(kun sitä taas olen pyytänyt monta kertaa)

Meillä tuo asia on juuri toisin päin. Kun vauva nukkuu päivisin, mies (jos on kotona) ei muuta tekiskään kuin harrastaisi kanssani seksiä. Minulla on taas tuolle ajalle varattuna kaikki päivän kotityöt! Juu, olen kyllä maininnut miehelle, että jos auttaisi kotitöissä jäisi kahdenkeskistä aikaa enemmän, mutta eipä tuo näytä minua uskovan.

Alkuperäinen kirjoittaja mai:
no en mä halua että se tekee jotakin siksi että pyydän, vaan siksi että itse haluaa! sitä paitti en jaksa kymmeniä kertoja samasta aiheesta koettaa puhua! äsken kun sanoin sille niin olishan se jäänyt. mä vaan haluaisin nähdä että käyttää sen ajan mun kanssa omasta aloitteestaan=sitä siis kiinnostaisi mihin sen ajan käyttää. ja se ties että kaipaan hellyyttä(kun sitä taas olen pyytänyt monta kertaa)

Ei se mies mikään ajatustenlukija ole. Tuokin vaatii puhumista että noin tapahtuisi.

Yhteistyössä