MIKSI menette lapsimessuille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuikku

Vieras
Kahtena viime vuotena ollaan käyty, kun ollaan saatu liput ilmaiseksi. Poika on noin kolme, eikä ole vielä erityisemmin nauttinut koko tapahtumasta. Ekalla kerralla nukkui koko messut. Viimeksi pelkäsi eri hahmoja, jotka yrittivät tulla tervehtimään. Esityksetkin pelottivat. Parasta oli pojasta käydä syömässä muksun purkkiruokaa, koska sitä ei kotona ole saanut...
Mitä te teette messuilla? Osteletteko tuotteita vai katsotteko esityksiä? Me olemme taas tänä vuonna kaikesta huolimatta menossa, jos poika nyt vaikka nauttisi esityksistä. Pikkuvelikin tarvitsisi kevätpuvun, joten äiti ajatteli vähän shoppailla.

Ekan kerran olin mahan kans ja katselin odotuspuolenjuttuja mielenkiinnolla. Silloin oli vaunuja ihan älyttömät määrät!

Ja viime keväänä tyttö oli 1,5v ja tykkäsi nimenomaan niistä hahmoista, kätteli kaikkia mahdollisia Tatuja ja Patuja tms. Lisäksi tykkäsi FP-leikkipisteestä, jota ei vissiin tänä vuonna ole. Samoin AMO-maailamasta eli Hertan maailmasta ja muista nukkejutuista. Ite tykkään kattella kaikkea mahdollista ja hypistellä mm. vaatteita.

ompas alkuperäisellä arkalapsi, ja tuo purkkiruokakin särähti korvaan, meillä annetaan vielä 1,5 vuotiaallekkin satunnaisesti purkkiruokaa jos muut esim syö pitsaa. mutta siellä kivoja tarjouskia, lapsille ilmaisjuttuja, meillä kaikki tykännyt vaikka ryysis onkin kova

Mä olen käynyt nyt 2 kertaa ja tyttö on nyt 5,5 v.

Hän on tykännyt ihan järjettömästi noista messuista. Hän on onnessaan katellut niitä hahmoja, käynyt halailemassa. Viime vuonna parasta oli Subjuniorin osasto ja ahhh, Pekka....

Menemme tänäkin vuonna

Yhteistyössä