miksi meikkivoide ja peitevoiteet ei toimi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUJA

Vieras
minulla coperosa iho ja tummat silmänaluset. käytän punaisuutta vähentävää kosteusvoidetta. laitan ensin iholle meikinalusvoiteen ja sitten punaisuuden neutralisoija peiteväriä ja sinisen neutralisoija peiteväriä ja sitten meikkivoiteen ja puuterin. ja tummat silmänaluset ja punaisuus vaal loistaa läpi.

missä siis vika?????

Väärän väriset, tai merkkiset. Tai sit siulla on niin voimakas punoitus ja tummuus ettei ne mee kokonaan piiloon. Voi myös olla että laitat liikaa ja vähän väärän sävyistä, jolloin ne korostuu.

Menehän ihan oikealle meikkituntijalle ja hän osaa neuvoa sinun ihollesi sopivat tuotteet. Couperosa on vaikea peitettävä mutta sen punaisuutta voi kyllä hyvin häivyttää ihan pelkällä oikeanlaisella meikkivoiteellakin.
Couperosaihoon vaikuttaa myös c-vitamiini parantavana ja jos poltat, se kannattaa lopettaa!

minulla siis make up storen sinisen neutralisoija ja plascon punaisuuden neutralisoija. ja make up storen meikkivoide.
kaikki ovat ammattilaisen minulle valitsemia.
ja mineraalimeikit on ihan humpuukia, testattu on.

Kokeilepas niillä sun olemassaolevilla tuotteilla tehdä niin, että laita ensin meikkivoide(kosteusvoiteen päälle, anna kosteusvoiteen imeytyä tosi hyvin), ja sitten vasta neutralisoijat/peitevoiteet. Tämä ihan siksi, että a) näet, minkä verran meikkivoide itsessään jo peittää ja b) neutralisoijat eivät vahingossakaan lähde karkuun sieltä alta, kun levittelet meikkivoidetta. Ja puuterin sitten taputtelet nätisti, ei mitään levittävää liikettä.

En tiedä onko näistä apua, mutta voi hyvinkin olla:)

Mineraalimeikit eivät ole humpuukia, jos ihan kunnon tavaraa on. Ja sitä saa vaan internetistä tilattuna. Mutta en usko, että sinulle mineraalimeikit ehkä ovat paras ratkaisu.

Kokeilisin tota Blascoa tai jos halvempaa, niin ihan Max Factoriltakin löytyy peittävä meikkivoidepuikko.

Onnistuiko ammattilainen tekemään sulle hyvän meikin niolla? Mitä jos meet sinne uudestaan ja hän tekee sen sulle, niin näet miten hän sen tekee? Eli missä järjestyksessä? Käyttikö siveltimiä vaikkapa silmänaluksiin ym..näillä on aika erilainen vaikutus. Mun mielestä siveltimet sopivat parhaiten, kun jotain halutaan tosissaan peittää..etenkin silmänalusille.

Kannattaisko kokeilla jotain apteekin couperosa-tuotteita? Yksi sarja on ainakin kovasti kehuttu, en tiedä sitten onko hyvä. Mutta ainahan voi kokeilla.

Yhteistyössä