Miksi meidän lapsen aikana saa kännätä!!!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vuodatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vuodatus:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Te ette ole tehneet asiaa tarpeeksi selväksi, miehen sisko mitä ilmeisemmin on. Miksi ihmeessä te edes menette/jäätte sinne kännäystä katsomaan?

Emme me jääkään,olemme soittaneet joka kerta että ollanko sitä juotu ja vastaus on ei.Emme me jää sitä katsomaan vaan lähdetään heti kotiin.Ja miten suoremmin enään voisin saada tajuamaan kuin sanoa että me ei tulla jos sinä juot ja että etkö tajua mitä teet lapsenlapsellesi.Sekin ollaan sanottu että me ei sitten tulla enään koskaan kun et näytä lopettavan,mutta ei..

Jos sinulla olisi joku ehdotus miten voisin henkilölle sanoa jotenkin toisin,niin ottaisin sen mielelläni vastaan <3

Mun mielestä se, että kysyy onko juotu ei ole sitä, että sanoo, että ei saa juoda. Miehen sisko on varmaan sanonut sen selvästi ja painokkaasti ja te liian kiltisti.

Alkuperäinen kirjoittaja khs:
tehkää silleen että ette mene sinne pitkään aikaan. kun ne soittaa että miksi ette ole käyneet sanotte suoraan että pappa juo aina kun tullaan käymään sen takia ei tulla, sit vasta tullaan kun pappa osaa olla ottamatta meidän aikaan. tälleen mä tekisin. Nyt kun teihin sattuu kun pappa ryyppää niin sitten heihin sattuu kun ette käy.

Näin se vissiin täytyy tehdä,senkin uhalla,että pappa ei koskaan luovu viinasta.

No se on hänen valintansa silloin, surullistahan se on mutta ei sille mitään voi. Mun appi luopui mielummin lapsistaan ja niiden lapsista kuin pullosta. Nyt kymmenen vuoden jälkeen on lopettanut juomisen, ei omasta tahdostaan vaan olosuhteiden pakosta. Valitettavasti siinä on nyt käynyt niin ettei kukaan häntä osaa elämäänsä enää kaivatakaan, joten siellä se elelee elämänsä loppuun päihdeongelmaisten hoitokodissa, yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Te ette ole tehneet asiaa tarpeeksi selväksi, miehen sisko mitä ilmeisemmin on. Miksi ihmeessä te edes menette/jäätte sinne kännäystä katsomaan?

Emme me jääkään,olemme soittaneet joka kerta että ollanko sitä juotu ja vastaus on ei.Emme me jää sitä katsomaan vaan lähdetään heti kotiin.Ja miten suoremmin enään voisin saada tajuamaan kuin sanoa että me ei tulla jos sinä juot ja että etkö tajua mitä teet lapsenlapsellesi.Sekin ollaan sanottu että me ei sitten tulla enään koskaan kun et näytä lopettavan,mutta ei..

Jos sinulla olisi joku ehdotus miten voisin henkilölle sanoa jotenkin toisin,niin ottaisin sen mielelläni vastaan <3

Mun mielestä se, että kysyy onko juotu ei ole sitä, että sanoo, että ei saa juoda. Miehen sisko on varmaan sanonut sen selvästi ja painokkaasti ja te liian kiltisti.

Niin mutta me ollaan myös sanottu että älä juo!Tuo oli vaan puhelinsoitto kun varmistimme että ei ole juonut.mutta olemme siis sanoneet ihan päin naamaa että ei.

Yhteistyössä