Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja **:en mä ainakaan huuhtele vaan laitan pikkasen voita sekaan kaadettuani vedet pois etteivät tartu kiinni toisiinsa.
Eikö ne mene ihan kylmäkskin kun ne huuhtelee?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja **:en mä ainakaan huuhtele vaan laitan pikkasen voita sekaan kaadettuani vedet pois etteivät tartu kiinni toisiinsa.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Niihin tulee semmonen ällö limamainen pinta tai siis semmonen kelmu, jos niitä ei huuhtele.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja **:en mä ainakaan huuhtele vaan laitan pikkasen voita sekaan kaadettuani vedet pois etteivät tartu kiinni toisiinsa.
peesi
Mä huuhtelen ne kuumalla vedellä, eikä ne silloin mene kylmäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja **:en mä ainakaan huuhtele vaan laitan pikkasen voita sekaan kaadettuani vedet pois etteivät tartu kiinni toisiinsa.
peesi
Alkuperäinen kirjoittaja ena-:sen takia koska ne jatkaa kypsymistä muuten ja menee mössöks+jää kiinni toisiinsa. kun huuhtelee kylmällä vedellä nopeesti ei ne sitte kypsy mössöks ja niitä on kivempi ottaa ku kaikki ei oo yhtenä klimppinä.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ena-:sen takia koska ne jatkaa kypsymistä muuten ja menee mössöks+jää kiinni toisiinsa. kun huuhtelee kylmällä vedellä nopeesti ei ne sitte kypsy mössöks ja niitä on kivempi ottaa ku kaikki ei oo yhtenä klimppinä.
ei mulla oo koskaan menny mössöks vaikken huuhtele.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja **:en mä ainakaan huuhtele vaan laitan pikkasen voita sekaan kaadettuani vedet pois etteivät tartu kiinni toisiinsa.
peesi
kiehautatko sä sitten veden sitä varten kun kuumaa hanavettä ei ruokaan pitäs pistää?
Alkuperäinen kirjoittaja ena-:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja ena-:sen takia koska ne jatkaa kypsymistä muuten ja menee mössöks+jää kiinni toisiinsa. kun huuhtelee kylmällä vedellä nopeesti ei ne sitte kypsy mössöks ja niitä on kivempi ottaa ku kaikki ei oo yhtenä klimppinä.
ei mulla oo koskaan menny mössöks vaikken huuhtele.
sitte ne on ollu al dente. makaroonit kuuluu aina huuhdella nopeesti kylmällä vedellä sen jälkeen kun ne on keitetty =)
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja **:en mä ainakaan huuhtele vaan laitan pikkasen voita sekaan kaadettuani vedet pois etteivät tartu kiinni toisiinsa.
peesi
kiehautatko sä sitten veden sitä varten kun kuumaa hanavettä ei ruokaan pitäs pistää?
En kiehauta, mutta jos pelkää pöpöjä niin vedenkeitin kiehauttaa veden alta 2 minuutin![]()