Miksi mä pelkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outo

Vieras
Mulla on ollut todella rankka vuosi takana.Olen menettänyt läheisimmän ihmisen ja nyt vastikään eronnut.
Alku vuodesta menetyksen myötä join alkoholia välillä,mutta se loppui kuin seinään,eikä sitä kestänyt kauaa.n.2viikkoa
Seurusteluni muuttui ahdistavaksi ja join alkoholia iltaisin helpottaakseni oloani.Sitäkään ei kestänyt kauaa ja määrät oli pienet.(1 siideri iltaisin)
Nyt kun suhteeni päättyi,niin mieli tekisi ottaa kunnon perskännit,mutta en uskalla!Mulla ei ole koskaan ollut alko-ongelmaa,ei edes ennen lapsia.En käynyt baareissa juuri ollenkaan.
Minkä takia pelkään juoda,vaikka tiiän,että juon vain yhden illan ja se riittää?Tiiän,että mun pitäis nollata pääni..
Silti kynnys avata pullo on suuri..

miksi sun pitäs juoda? ei se ole pakollista. harrasta vaikka urheilua tai lue joku hyvä kirja. totta kai sinä pelkäät, kun elämä on muuttunut eikä sun aivot vielä ole pysyneet mukana. olet siis siinä vänkärin paikalla vielä. kohta pääset taas kuskin paikalle ja on vain hyvä, ettet hae lohtua viinasta. joku mukava harraste, liity vaikka kuntokeskukseen?

ei viinaa tartte pään nollaamiseen, liikunta, rentoutuminen ym. auttaa kyllä, tai sitten en ole nollannut päätä neljään vuoteen, koska en ole juonut neljään vuoteen

Yhteistyössä