Miksi mä nään edelleen unia exästä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .............
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.............

Vieras
Exäni on sadistinen, tunnekylmä hirviö. Pakenin 5 vuotta sitten. /Yhteen aikaan näin unia, jossa pakenin henkeni kaupalla exää. Ne jäivät pois ja hetken oli rauhallista. Mutta nyt olen alkanut taas näkemään siitä ihmisisestä unia. Ne unet on painostavia, inhottavia, joudun niissä joka kerta pettymään ja kokemaan taas sen saman tunteen kuin suhteessakin. Esim. viime yön unessa kuvittelin että kaikki on hyvin, ollaan rakastuneita jne. Yhtäkkiä exä ilmoittaa että lähtee lomalle kotipuoleensa. Sanoin että mukava juttu, koska tulet takaisin. Ex ilmoittaa että sitten kun loma loppuu, 6 viikon kuluttua. Ja että mun ois paras pysytellä sen aikaa kotona kun hän on poissa tai..
En tiedä ymmärrättekö te millainen olo tuosta tuli. Se oli pieni osanen meidän suhdetta, osa siitä kokonaisuudesta mitä se kaikki oli. Ja unessa mä olin siinä taas. Se ahdistus, hätä, paha olo, hylätty tunne, ne kaikki on taas läsnä, kiitos tuon unen. Miksi näitä unia tulee? Miksi mä en saa vaan unohtaa?

Pitäskö sun käydä juttelemassa noista unista jollekki? Psykologille tms? Toisaalta, kyllähän vanhat asiat, varsinki jos ne on ollu traumatisoivia, voi nousta alitajunnasta esiin vielä vuosienkin jälkeen. Kuinka usein näät unta exästäs?

Mulla myös oli vaikea suhde exään ja näen unia joskus vieläkin yli viisi vuotta erosta. Varmasti jotain käsittelemättömiä asioita. Usein näen unta, että olen kyseisen henkilön kanssa vielä ja olen herätessäni erittäin helpottunut kun se oli vain unta.

Yhteistyössä