P
plösö
Vieras
Pääsääntöisesti syön normaaleja annoksia normaaliruokaa. Kaikki riisi, pasta ja leipä tuotteet on aina täysjyväviljaa, perunoita syön rajatusti. Vihanneksia ja salaatteja syön, hedelmiä melko vähän niiden sokerin takia. Lihoista valitsen aina vähärasvaiset vaihtoehdot ja usein esim kalkkunaa. Salaattikastikkeita en ole koskaan käyttänyt. Suolaa ja pippuria sekä balsami-viinietikkaa salaattien kanssa jos jotain. Vettä lähinnä juon ja joskus rasvatonta maitoa tai light-juomia. Mehuja harvoin. Herkuttelen tosin joskus ihan normiherkuilla, suklaalla, pizzalla, punaviinillä jne. Mutta tiedän niiden kalorimäärät ja yritän pysyä kohtuudessa. Mitään rasvaisia kermoja tms ei harrasteta oikeastaan poikkeuksia lukuunottamatta. Silti on ihan sama mitä teen, jos hetkeksikään lopetan kalorien kyttäämisen alkaa paino nousta ja siitä on sitten vain nälkäinen tie takaisin edes normaalipainon ylärajoille. Kohta olen niin kyllästynyt, että annan mennä. Syön kaikkea ja koko ajan, mitä sillä on väliä mitä mä painan
. Minulla on joskus arveltu olevan monirakkula-oireyhtymä. ja lääkäri sanoi siihen liittyvän lihomistaipumus. Jolloin pitää tarkkailla syömisiään tosi tarkasti ellei halua lihoa. Mutta rankkaa jokapäiväinen nälännäkeminen kyllä on...