L
"Läski"
Vieras
Miksi mut on tuomittu olemaan läski??!!!MIKSI juuri minä???!!!
Pienestä tytöstä asti ollu ylipainoa...ja aina tulee joku este painon pudotukselle...Viimeksi pudotin 30kiloa...meni lonkat sököks..esti liikkumisen.ENkä voi vieläkään niiden takia liikkua nimekskään että ne ei kipeytys!!
MIKSI MIKSI MIKSI??!!!!
Miksi laihutuksen pitää olla niin mahottoman raskasta ja niin ...huoh!!!
Mä oon niiin kyllästyny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tupakan poltonlopettaminen ja viinanjuonnin lopettaminen on paaljon helpompaa--,kun ihminen elää ilman niitä...mutta syöminen...kun ihmisen pitää syödä että pysyy hengissä ja kun oikein syö..pysyy helpommin terveenäkin...
HUOH!!!MÄ ooon niiiiiiiin kyllästynyt olemaan ikuinen läski!!!
Miksi normaalipainoset ihmiset ei voi olla tyytyväisiä itseensä???!!
Pienestä tytöstä asti ollu ylipainoa...ja aina tulee joku este painon pudotukselle...Viimeksi pudotin 30kiloa...meni lonkat sököks..esti liikkumisen.ENkä voi vieläkään niiden takia liikkua nimekskään että ne ei kipeytys!!
MIKSI MIKSI MIKSI??!!!!
Miksi laihutuksen pitää olla niin mahottoman raskasta ja niin ...huoh!!!
Mä oon niiin kyllästyny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tupakan poltonlopettaminen ja viinanjuonnin lopettaminen on paaljon helpompaa--,kun ihminen elää ilman niitä...mutta syöminen...kun ihmisen pitää syödä että pysyy hengissä ja kun oikein syö..pysyy helpommin terveenäkin...
HUOH!!!MÄ ooon niiiiiiiin kyllästynyt olemaan ikuinen läski!!!
Miksi normaalipainoset ihmiset ei voi olla tyytyväisiä itseensä???!!