Miksi mä en saa olla miehen edessä surullinen tai ahdistunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moonlight83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moonlight83

Jäsen
04.01.2007
300
0
16
AHISTAAAAA!! :'( Kaikki...

Mutta, onko kellään muulla siten, että oma mies ei kestä sitä, jos olet surullinen, itkuinen, hiljainen tai ahdistunut?

Mistä se tulee? Onko sillä oma äiti ollut aina iloinen..vai miksi sitä pitäs aina vaan jaksaa pusertaa eteenpäin hymyhuulilla hyväntuulisena?

Sitten mua ärsyttää sellainen, että ei hän koskaan edes yritä helpottaa mun oloa esim. halaamalla tai olemalla vieressä hiljaa / juttelemalla / kyselemällä tai kuuntelemalla vaan mielummin pakenee ja jättää mut yksin.

Onpa taas.. mutta :ashamed: olokoos...

olen miettinyt samaa monta kertaa ja oon kysynykki mieheltä...tai en kysyny vaan olin pahalla päällä ja sitte huusin että "sä et edes rakasta mua" ja sitte se kysy että luulenko mä oikesti nin ja kerroin sitte että hyvin harvoin se näyttää sen ja kerroin just tuollasen esimerkin ku ei koskaan voi lohduttaa ja aina vaan pahentaa mun oloa jos on ollu paska päivä.
se selitti mulle sitte että se ei vaan osaa.lisäks sen exxä oli semmonen vinkuiitapissistapanittenikaikkivihaamuajakukaaneiymmärrämua ihminen niin tunsi että sen lohdutukset ei oo ikinä riittäny kenellekkään...

mut aina se on tehnyt sen että just ennenkuin multa itteltään loppuu voimat niin se tulee ja nostaa ylös. =)

Aika sydämmettömältä kuulostaa. Tai jos ei ole sydämmetön niin aika ihmissuhdetaidoton. Itse en jaksaisi moista. Mulla onkin maailman huomaavaisin, hellin ja rakastavin puoliso. Onneksi. Tiedän, että hän on poikkeuksellisen hyvä. Toivottavasti voitte puhua asiat halki poikki ja pinoon. Ei tuollaista voi kukaan vuosia ja vuosikymmeniä jaksaa. Tai voi jaksaa mutta eri juttu onko liitto sitten onnellinen. Kyllä parisuhteen vuorovaikutus ja kommunikaatio pitää olla kunnossa jos meinaa pitkän yhteisen tapialeen jaksaa kulkea. Siksihän sitä yhdessä ollaan, että ollaan toisia varten.

Ihan kuin mun mies. Aina pitäis olla iloisella mielellä, muuten ei kestä mitään tunteenpurkauksia. Mä ainakin luulen, että syynä on se, että miehelle ei ole itselleen sallittu omassa lapsuudessaan tunteiden osoittamista ja heikkoutta.