Miksi mä en saa mistä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tahtoo hyvän miehen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tahtoo hyvän miehen

Vieras
Olen 173cm pitkä ja painan n.62 kg.Olen kuntoillut tosi ahkerasti saadakseni löysät pois kropasta.Rinnat on D-kupit,pitkät tummat hiukset.
En oo mikään tyrkky.Tanssin kaverini kanssa ja nautitaan hyvästä musiikista.
Vaatteina on ylennsä farkut jajoku nätti pitkähihainen paita.
Luonteeltani olen seurallinen ja avoin.
Miksi siis seuraani tuleevanhat juopot miehet ja albaanit,espanjalaiset ym.Toki juttua ja tanssia riittää heidänkin kanssa,mutta en halua ulkomaalaista miestä,kuin ystäviksi.
Missä oikein mättää?Itse en kyllä oo usein aloitteita tehnyt,ehkä pitäisi?
Ulkoiselta tyyliltäni oon omasta mielestä ihan tätä päivää,enkä jumahtanut 80-luvulle.Oon aika sporttinen normi arkivaatteissa.

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo hyvän miehen:
Olen 173cm pitkä ja painan n.62 kg.Olen kuntoillut tosi ahkerasti saadakseni löysät pois kropasta.Rinnat on D-kupit,pitkät tummat hiukset.
Miksi siis seuraani tuleevanhat juopot miehet ja albaanit,espanjalaiset ym.Toki juttua ja tanssia riittää heidänkin kanssa,mutta en halua ulkomaalaista miestä,kuin ystäviksi.
Ulkoiselta tyyliltäni oon omasta mielestä ihan tätä päivää,enkä jumahtanut 80-luvulle.Oon aika sporttinen normi arkivaatteissa.

se 80-luku on nykyään in..että kannattaa kokeilla sitä. :D
no joo..ehkä olet liian kiltti ja kunnollinen. baarissa pärjää ehkä paremmin ne tyrkyt. ;) enemmän paljasta pintaa niin johan alkaa ukkoja pörrää sun ympärille.

mä en osaa olla tyrkky.=/ Enkä pitää toppeja tai muutakan kovin avoinaista juurikin noiden tissieni takia.Inhottaa ku miehet keskustelee sit niille eikä mulle.=/ Olen 30 vuotias.

Vaikeita kysymyksiä, ei itsellänikään baareissa oikeen oo mitään, oon vaan vähän liian erillainen sinne. Muuten kyllä. Oma nuorempi mies muuten n istämieltä, että nainen ei saa olla laiha. Siihen on ollut vähän vaikee sopeutua, että itseään nuorempi mies on tollasta mieltä. OOn susta 10cm lyhyempi ja kiloja voi olla enempi, en tiiä, en omista puntaria. Mut kai oon hyvin luonnollisen olonen.
Kannattaa kokeilla jotain muuta kuin baaria löytääkseen seuraa.

oo kaunis,enkä rumakaan...tavallinen kaikin puolin.Aika harvoin mun naamavärkkiä on kehuttu,kroppaa ehkä enemmän.
Mä en oikein työn lisäksi pääse viikolla mihinkään.Kuntoilut suoritan kotona,paitsi lenkit.
Nyt kun mietin,niin ehkä kuitenki ite se,joka alkaa juttelemaan baaritiskillä.Silloin oon saanut itselle miehen vuosiksi eteenpäin.Nyt en vaan oo hirveesti edes baareihin päässyt ja sit ku oon,niin siellä on ollut hiljaista.
Olis vaan kiva,että miehetki tekis aloitteen,tulis jutteleen jahakis tanssimaan,mutta ei.Kyllä mä katseita saan mutta siihen se jää.

Mulla sama juttu. Baarissa ympärillä pörrää kaikki yli viiskymppiset ja ulkomaalaiset. Eli epätoivoisimmat. Eikä mullakaan ole mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta en mä halua heitä muuta kuin kavereiksi. Mun kasvoja on kehuttu paljon, mutta mulla on ylipainoa.. se varmaan osaltaan vaikuttaa. Mutta toisaalta, en mä hoikkanakaan saanut lähestymisyrityksiä muilta kuin pelimiehiltä :(
Ne tavalliset miehet jättää mut rauhaan :(

Ehkä mä sitten oon niitten mielestä todella vastenmielinen, ja noilla muilla on vaan iskusanana se "oletpa todella kaunis" :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Mulla sama juttu. Baarissa ympärillä pörrää kaikki yli viiskymppiset ja ulkomaalaiset. Eli epätoivoisimmat. Eikä mullakaan ole mitään ulkomaalaisia vastaan, mutta en mä halua heitä muuta kuin kavereiksi. Mun kasvoja on kehuttu paljon, mutta mulla on ylipainoa.. se varmaan osaltaan vaikuttaa. Mutta toisaalta, en mä hoikkanakaan saanut lähestymisyrityksiä muilta kuin pelimiehiltä :(
Ne tavalliset miehet jättää mut rauhaan :(

Ehkä mä sitten oon niitten mielestä todella vastenmielinen, ja noilla muilla on vaan iskusanana se "oletpa todella kaunis" :(

Mä oon sun kohtalotoveri.Mäkin haluaisin sen kunnollisen ihanan miehen,mutta ei.

Pitäiskö niiden D-kuppien olla joku tae, että saa varmasti miehen? Oletko varma, ettei sun rima ole niin sanotusti liian korkealla? Kun olet kaunis, haetko vain tarpeeksi hyvännäköisiä miehiä ja sivuutat ns. tavikset?

Jos et, niin musta on hyvin outoa, ettet löydä miestä. Kenties olet sitten liian kaunis? Tavalliset, kunnolliset miehet ei mun kokemukseni mukaan halua liian kaunista tyttöystävää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Pitäiskö niiden D-kuppien olla joku tae, että saa varmasti miehen? Oletko varma, ettei sun rima ole niin sanotusti liian korkealla? Kun olet kaunis, haetko vain tarpeeksi hyvännäköisiä miehiä ja sivuutat ns. tavikset?

Jos et, niin musta on hyvin outoa, ettet löydä miestä. Kenties olet sitten liian kaunis? Tavalliset, kunnolliset miehet ei mun kokemukseni mukaan halua liian kaunista tyttöystävää.

samaa ajattelin...

Jos nainen on tosi hyvännäköinen , hyvin pukeitunut ja vielä treenattukin niin ei suom. mies uskalla kuule ihan helposti tulla tekemään mitään aloitteita. niin se vaan on .

Ehkäpä sun aikaan osuu aina kaikki urpot paikalle, kyllä se siitä :hug:

Mulla vähän päinvastanen ongelma, miestä en ole vailla mutta silti niitä tyrkylle sikiää. Kokeile sinäkin olla katselematta sillä silmällä, sitten niitä varmasti pörisee :D

mä nyt laitoin vaan yleiskuvauksen ittestäni.Vaikka tissit olis ollu A-kupit,niin olisin maininnut siitä silti.En sillä,että siitä tarvii vetää herneitä nenään tai olis mikään leuhkimisen aihe.
Niin ja mun ympärillä pyörii vain nämä edellä mainitut miehet,eli en siis hylkää "taviksia"ja mä just nimenomaan haluaisin sen taviksen.En mitään kusipäistä leuhkaa äijää.

Alkuperäinen kirjoittaja tahtoo hyvän miehen:

Mahdotonta vastata näkemättä kuvaa.

ehkä olet kuitenkin liian pitkä monille suomalaismiehille? (ulkomaalaisia tämä ei niin haittaa)

Itse olen vain 163cm ja korkojen kanssa n. 170cm, mutta baarissa näkee minusta tosi usein miehiä, jotka ovat suunnilleen saman pituisia tai vain pari senttiä pidempiä.

No, mutta tämä siis vain villi arvaus, sinussa ei varmastikaan ole mitään vikaa. Entäs nettideittailu?

Yhteistyössä