V
"vieras"
Vieras
Ennen söin kuin hevonen, mutta nyt pariin kuukauteen ruoka ei ole maistunut. Ei edes herkut! Esimerkiksi eilen menin kahvilaan siinä 12 aikoihin, tilasin kanapatongin ja jäälatten. Join sen latten mutta patonkia en pystynyt syömään ollenkaan joten otin sen mukaan. Söin puolet patongista siinä klo 14 aikoihin. Seuraavan kerran söin klo 20 aikoihin muutaman lihapullan ja lohkoperunan, mutta niitäkään ei kovin montaa mennyt. Söin lisäksi ehkä 5 irtokarkkia mutta enempää ei tehnyt mieli.
Olen yrittänyt tehdä kaikkia sellaisia ruokia joista olen ennen pitänyt, mutta mikään ei maistu hyvältä eikä mitään tee mieli. Silti mulla on kokoajan pyörryttävä ja heikottava olo kun on niin "nälkä" vaikka varsinaist näläntunnetta ei olekaan. Myös pää on tämän takia kokoajan kipeä. Ulkoilen lapsen kanssa joka päivä ja olen aktiivinen muutenkin.
Olen laihtunut tämän takia aika paljon, mitä en välttämättä haluaisi..
Olen yrittänyt tehdä kaikkia sellaisia ruokia joista olen ennen pitänyt, mutta mikään ei maistu hyvältä eikä mitään tee mieli. Silti mulla on kokoajan pyörryttävä ja heikottava olo kun on niin "nälkä" vaikka varsinaist näläntunnetta ei olekaan. Myös pää on tämän takia kokoajan kipeä. Ulkoilen lapsen kanssa joka päivä ja olen aktiivinen muutenkin.
Olen laihtunut tämän takia aika paljon, mitä en välttämättä haluaisi..