miksi mä en osaa jättää erästä ystävää joka vain saa mut pahalle tuulelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
monet kerrat pahoittanut mieleni ja kaikki hänen tekemiset saa minut raivon partaalle. olevinaan ystävä ja kaveri ja sitten puukottaa selkään ja minä typerys aina annan anteeksi. vaikka kuinka päätän että en pidä mitään yhteyttä silti pidän:( mitne mä saisin itseni niin että yksinkertaisesti en vain pidä mitään yhteyttä häneen enkä vastaisi hänen puheluihin.

lisään vielä et mies on pitkään huomannut sen kun tämä tyyppi on kylässä meillä olen ihan hermona koko loppu illan. nyt vain tapahtui noin 3 viikkoa sitten taas aika iso selkäänpuukotus josta loukkaannuin todella mutta sitten taas annoin anteeksi.

Itse en esim. pidä tiettyjen ihmisten seurasta joiden tiedän puhuvan selän takana. Olen koko illan "kiireinen" kyläillessäni heillä. Koska ahdistaa kun tiedän että he etsivät jotain, josta kertoa eteenpäin.

en nyt tässä ala erittelemään mitä on tehnyt mutta todellakin on syy ola kiukkunen. ei onneksi suhteeseni ole sekaantunut vaan muuten vain teki todella törkeän tempun jota en ikinä pysty unohtaan ja sulattaan.

ei ei ole mitään mihinkään suhteisiin liittyvää..aivan muihin asioihin.
se nyt ei ole pointi mitä on thnyt vaan se että saa minut pahalle tuulelle ja pahalle mielelle ja hirveän vitutuksen.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
monet kerrat pahoittanut mieleni ja kaikki hänen tekemiset saa minut raivon partaalle. olevinaan ystävä ja kaveri ja sitten puukottaa selkään ja minä typerys aina annan anteeksi. vaikka kuinka päätän että en pidä mitään yhteyttä silti pidän:( mitne mä saisin itseni niin että yksinkertaisesti en vain pidä mitään yhteyttä häneen enkä vastaisi hänen puheluihin.

Siis mitä hän on tehnyt?

nokun miehelleni esitänkin että en häneen pidä mitään yhteyttä. kun mies on töissä tms.. niin vastaan kaverin puehluihin kun on tylsää tai soitan hänelle:( ja sit ärsyttää jälkeenpäin kun edes pidän yhteyttä.

mulla myös yksi tälläinen ystävä. olen vähentänyt tapaamisia ym,joista hän myös kiukuttelee,mutta en jaksa että lähes aina on paha mieli kun ollaan tekemisissä..

munkin miestä ärsyttää jos olen tekemisissä ton ystävän kanssa kun mulla ollut paha mieli niin usein sen takia. sitten kuitenkin välillä sorrun ottamaan yhteyttä

en nyt ymmärrä, purnaat "ystävästä" johon itse otat yhteyttä ja kaiken lisäksi valehtelet miehellesikin ettet tee moista? onko järkee? etkö osaa olla rehellisnen edes itsellesi?

Puhu hänelle suusi puhtaaksi ja toivo et tahti vaihtuu, tai sit saat kimmokkeen siitä lakata yhteydenpidon. Ei valitettavasti voi muuta, jos et ite lopeta yhteydenpitoa, olet aikuinen eikä sua toisten kuulu määrätä tai pitää silmällä tollasessa asiassa.

Mulla oli taannoin samantapanen "ystävyyssuhde" lopulta vain asiat meni siihen pisteeseen, että tajusin lopettaa yhteydenpidon. Jälkeenpäin voin sanoa, että oli oikea valinta, en edes moikkaa häntä jos ohimennen jossain törmään. Täysi irtiotto helpottaa.

tuostakaan en tiedä mitä keksii on kyllä todella pimeä tyyppi eikä näe ikinä muidne asioissa mitään positiivista aina vain negatiivistä sanottavaa jokaisesta asiasta ja kauhistelee muiden elämää. oma elämänsä on aivan retuperällä:(

Yhteistyössä