Miksi mä en menny ajoissa nukkumaan! :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja meah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

meah

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
15 236
1
36
Hevonkuusen viimeinen pellonkulma.
Nyt mä en enää tiedä, missä täällä sais unenpäästä kiinni.

Joka paikassa kaikuu aivan hillitön kuorsaus.

Toi mörökölli nyt on kuorsannut melkein aina, jos ei lasketa puolta vuotta nenäruston leikkauksen jälkeen.
Mutta nyt se on taas extrapaha, ja tekis mieli jäädä sohvalle.

Mutta....

Tuo meidän hoitokoira. Se on aivan ihana, ja sehän vois mun mielestä muuttaa pysyvästi meille... Mutta ei kai koirasta voi lähteä noin megalomaanisen massiivinen korina? :o
Kuinka hillittömään ääneen koira oikeesti voi kuorsata?
Musta tuntuu että mun penkki tärisee, ja tuo piski on sentäs olohuoneen sohvalla, ja minä ruokailuhuoneessa.

Juu, meillä kuorsaavat mies ja tyttö. :headwall: Mies suuttuu, jos yritän kääntää sitä kyljelleen! Aivan järkyttävä meteli lähtee tosta kuorsaamisesta. Miksei voi opetella hengittämään nenän kautta? HÄ!? Taidan jäädä tähän sohvalle...

Vieläkö se on hoidossa? :D

Mäkään en taaskaan mennyt ajoissa nukkumaan. Huomenna tarttis herätä kuitenkin jossain ajassa, että ehdin tehdä jotain järjellistä (sitä hiton prosessioikeutta edelleen) ennen ku lähetään paiskomaan isi lentokentälle..

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Vieläkö se on hoidossa? :D

Mäkään en taaskaan mennyt ajoissa nukkumaan. Huomenna tarttis herätä kuitenkin jossain ajassa, että ehdin tehdä jotain järjellistä (sitä hiton prosessioikeutta edelleen) ennen ku lähetään paiskomaan isi lentokentälle..

Joo :D
Eilen vaihdettiin kuulumiset tekstareilla, ja sen jälkeen ei ole isännästä kuulunut, vaikka alkujaan oli vissiin puhe että tänään hakee...
Mutta mitäpä tuosta, mun puolesta vois vaikka jäädä tänne :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:
Juu, meillä kuorsaavat mies ja tyttö. :headwall: Mies suuttuu, jos yritän kääntää sitä kyljelleen! Aivan järkyttävä meteli lähtee tosta kuorsaamisesta. Miksei voi opetella hengittämään nenän kautta? HÄ!? Taidan jäädä tähän sohvalle...

No kun meillä tolla isännällä on ihan fyysinen vika se nenärusto. Ja leikattiinkin jo kertaalleen, mutta silloin jo varoittivat, että se voi jotenki "luiskahtaa" takaisin.
Sain mä vähän päälle puoli vuotta nukkua ihan rauhassa.

Koirassa ei liene muuta vikaa, kuin tuhottoman ruttuinen, söpö naama :D

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Meillä muuten kuorsaa koira eniten, siitä lähtee ihan järkyttävä meteli!Ja mitä väsyneempi se on niin sitä pahempi.. :heart:

Ai siitäkö se johtuu?
Tuo on aina ihan piipussa illalla kun on meillä hoidossa. Eihän se raukka ole tottunut tällaiseen härdelliin, kun kotona asustaa kaksin isännän kanssa, ja täällä on kakara-, ja kissalauma, pupua pitää vahtia, on koirakaveri ja kamalasti puuhaa koko ajan =)

Ja nyt kun sä satut olemaan läsnä, niin kerronpa sen verran uutisia, että se ylilääkäri sanoi etten saa synnyttää ulkomailla. Kysyin sitten ystävältämme kuukkelilta ja kas vain, kas vain, kyllä mun kuuluu saada :headwall:

Sitten duunista kun J kysyi sitä 2kk palkatonta kun mulla on se harjottelu tai vaihtoehtoisesti jää hoitovapaalle ja minä opintovapaalle, niin eikös se hiton pöljäke Kilpikonna todennut ensimmäiseksi: "No tämä kuulostaa kyllä todella omituiselta. Mun täytyy nyt kyllä ihan ensimmäiseksi tarkistaa, saako hoitovapaalla opiskella. Sitäpaitsi opintovapaata myönnetään vaan alaan liittyvään koulutukseen." :headwall: :headwall: :headwall:

Ristus mikä pönttö. Luuleko se ihan tosissaan, että kehtaisin mennä sinne mun harjoittelupaikkaan LAITTOMASTI? Ja sitten lukasin piruuttani opintovapaalain ja -asetuksen, kummasakaan ei suinkaan sanota, että pitäisi olla alaan liittyvä koulutus..

:headwall: |O V*tuttaa tällanen, että KAIKKI pitää itse kaivaa lakikirjaa myöten, AINA yritetään prkl kusettaa joka paikasta |O

Ja nyt kun sä satut olemaan läsnä, niin kerronpa sen verran uutisia, että se ylilääkäri sanoi etten saa synnyttää ulkomailla. Kysyin sitten ystävältämme kuukkelilta ja kas vain, kas vain, kyllä mun kuuluu saada :headwall:

Sitten duunista kun J kysyi sitä 2kk palkatonta kun mulla on se harjottelu tai vaihtoehtoisesti jää hoitovapaalle ja minä opintovapaalle, niin eikös se hiton pöljäke Kilpikonna todennut ensimmäiseksi: "No tämä kuulostaa kyllä todella omituiselta. Mun täytyy nyt kyllä ihan ensimmäiseksi tarkistaa, saako hoitovapaalla opiskella. Sitäpaitsi opintovapaata myönnetään vaan alaan liittyvään koulutukseen." :headwall: :headwall: :headwall:

Ristus mikä pönttö. Luuleko se ihan tosissaan, että kehtaisin mennä sinne mun harjoittelupaikkaan LAITTOMASTI? Ja sitten lukasin piruuttani opintovapaalain ja -asetuksen, kummasakaan ei suinkaan sanota, että pitäisi olla alaan liittyvä koulutus..

:headwall: |O V*tuttaa tällanen, että KAIKKI pitää itse kaivaa lakikirjaa myöten, AINA yritetään prkl kusettaa joka paikasta |O

Ai että, kun kuulostaa kivalle ja herttaisen helpolle. Hel*etin byrokratia, virastot, asetukset...

Jees. Mutta kyllä mä olen aina vaan varmempi, että jos me tullaan vielä takasin Suomeen, niin täytyy jatkaa oikikseen. Sitten voi alkaa valittaa ja uhkailla ihan kaikista tollasista idioottimaisista ihmisen pompotteluyrityksistä :kieh:

Jees. Mutta kyllä mä olen aina vaan varmempi, että jos me tullaan vielä takasin Suomeen, niin täytyy jatkaa oikikseen. Sitten voi alkaa valittaa ja uhkailla ihan kaikista tollasista idioottimaisista ihmisen pompotteluyrityksistä :kieh:

Niin justiin, nyt se on jo "jos".... Älä huoli, yksikin tällainen talvi vielä ja perässä tullaan.

Yhteistyössä