Miksi luottotiedoton on pahempi kuin murhaaja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
:kieh:

Tähän on turha tulla väkertää että itepähän olet luottos menettänyt tms.
Tässä tapauksessa exäni ryssi tietoni, kiitos hänelle!!

En tahdo itselleni luottokortteja,maksuaikaa,velkaa tms. MUTTA tahdon lapselleni ja kodilleni vakuutuksen jos jotain käy.Mutta ei! Jos olet menettänyt luottotietosi niin vakuutuksia et saa, et vaikka maksaisit vuoden maksut eteenpäin.EI! Olet yhteiskuntarikollinen.Argh!!!

Lapseni kärsivät exäni tekemästä tempusta enkä saa heille vakuutusta joka kattaisi kunnon lääkärissä käynnit.Jos asuntoni palaisi poroksi, mikään tai kukaan ei korvaa koska ei ole kotivakuutusta.Sitä ei myönnetä koska ei ole luottotietoja!!

Että näin. :(

niin. tuo on kyllä aika väärin ja samalla niin totta. pitäis vähäsen nuitten vakuutusyhtiöitten tutkia paremmin ennenku eväävät... :/

mun ex-miehel ja mul oli yhteinen talo ja muutin sieltä pois ja tietty äijä jätti lainat maksamati... ei oltu ehditty (mies ei halunnu/suostunu) tekee ositusta... sit ilmoitin pankkiin, et mitä tehdään ja pankista sanottiin et talo myntiin... onneks meni heti kaupaks ja mä säästyin luottotiedottomuudelta, vai mikä se on? eli ex-miehistä ei ole kun ongelmia...

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
mun ex-miehel ja mul oli yhteinen talo ja muutin sieltä pois ja tietty äijä jätti lainat maksamati... ei oltu ehditty (mies ei halunnu/suostunu) tekee ositusta... sit ilmoitin pankkiin, et mitä tehdään ja pankista sanottiin et talo myntiin... onneks meni heti kaupaks ja mä säästyin luottotiedottomuudelta, vai mikä se on? eli ex-miehistä ei ole kun ongelmia...

Sulla on käynyt tuuri! :)
Mulle pamahti kaikki päin näköä eron jälkeen.Mitään ei ollut enää tehtävissä.

mä sain 18-vuotislahjaksi luottotietomerkinnän.. meidän auto oli mun nimissä alaikäisenä ja kun auto oli jo myyty ja vakuutukset jotenkin jätetty maksamatta niin täytettyäni 18 sain luottotietomerkinnän. en edes tiennyt siitä ennenkuin menin hakemaan opintolainaa pankista, silloin pääsi itku :(

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Eikö sitä vakuutusta saa mistään?

Ei mistään! Kaikki vakuutusyhtiöt kysytty läpi ja luvattu maksaa vuoden maksut etukäteen, mutta ei.Koska merkintä löytyy niin vakuutusta ei saa. :(

ookkonää kokeillut Fenniaa? Kyl sieltä ainakin luottotiedottomat saa vakuusta vastaan.

Mä en alkuunkaan ymmärrä sellaisia, joka toisen ylipäätään luokittelee sen perusteella, onko luottotiedot vai ei.

Itselläni EI ole, ja elämästä selviän hyvinkin, aikanaan ne on puhtaat, tuskin silloin muuttuu kuitenkaan mikään. Kukaan muu kuin mieheni ei edes tiedä ettei mulla tietoja ole, ei kai mulla ole velvollisuutta sitä kaikille kuuluttaa. Mutta jos mun joku ystävä ilmottas et on "tiedoton", se ei hetkauttas mua millään lailla.

Miten se yksinkertaisesti voi vaikuttaa siihen, mitä ihmisestä pitäs ajatella?? Tottahan on, et moni virallinen asia vaikeutuu jos tietoja ei ole, mutta kuten jo sanoin, silloinkin elämästä selviää, hyvinkin! Itse en edes huolisi ystäväkseni niin pinnallista ja arvostelevaa ihmistä, joka luottotietojen perusteella kaverinsa valitsee ja ihmiset luokittelee!

Ja sanottakoon vielä, et SUURIN osa luottotietonsa menettäneistä on varsin normaaleja ihmisiä, äitejä tai isiä, työssäkäyviä ja hyviä ihmisiä! Vain harvat mitään spurguja tai täysin hälläväliä tyyppejä!

Kummaa, et sen perusteella leimataan, en ymmärrä ollenkaan.

nikille just: en miekään tajua miksi se ihimistä pahentais jos ei oo luottotietoja? monillahan ne meni tuossa yheksäkytluvun alkuhuumassa... eikä tosiaankaan ihan omista ansioista.

niillä spurguilla useinkaan ei oo luottokortteja tai autoluottoja sun muita joitten takia luottotiiot menee. monilla ne menee ihan sen takia että ex tekee vittumaiset temput ja "kostaa" eron. tai sitte yritys tekee konkurssin ja oot henkilökohtasesti taannu jonku yrityksen lainan...

miulla ei oo luottotiiot menneet mutta en mie koe itteeni mitenkään paremmaksi ku semmoset joilla niitä ei oo.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Eikö sitä vakuutusta saa mistään?

Ei mistään! Kaikki vakuutusyhtiöt kysytty läpi ja luvattu maksaa vuoden maksut etukäteen, mutta ei.Koska merkintä löytyy niin vakuutusta ei saa. :(

ookkonää kokeillut Fenniaa? Kyl sieltä ainakin luottotiedottomat saa vakuusta vastaan.

Voisko saada? :)
Fennia ryssi miehen sairasloman korvaukset,mutta....
Jospa kokeilisin.Kiitti sulle! =)

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:

Sulla on käynyt tuuri! :)
Mulle pamahti kaikki päin näköä eron jälkeen.Mitään ei ollut enää tehtävissä.

Joo luojan kiitos soitin pankkiin... Äijä jätti ihan vi***ttaa lainat maksamati... onneks saatiin (siis minä sain) pankista armoa siihen asti et talo saatiin myytyä. jäi viel parikyt tonnii rahaa...

Yhteistyössä