Miksi löit alunperin miehesi kanssa hynttyyt yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, me kohdattiin baarin tanssilattialla ja sinä iltana viihdyttiin todella hyvin yhdessä.. mutta sen jälkeen minulle iski sitoutumiskammo ja yritin kaikin tavoin ajaa tota miestä elämästäni.. olin inhottava aina kuin tavattiin ja yritin vältellä tapaamisia.. jopa tapeltiin tekstiviestien kautta..kun eka tapaamisesta oli mennyt melkein 2,5kk, 2 viikon hiljaisuuden jälkeen toi mies otti yhteyttä, että haluais jutella.. me sit juteltiin muutama tunti minun kämpillä.. kerroin ahdistuskohtauksista joita oli tullut aikaisemmilla kerroilla, joten hän ei sit lähennellyt minua juttelun aikana ja piti etäisyyttä.. no, pari päivää mietin, uskallanko alkaa seurustelemaan ja päätin ottaa riskin.. seuraavalla kerralla kun tavattin, hän jäi minun luokse yöksi ja nyt on takana 3-vuotta seurustelua ja 2,5v kihloissa oloa.. olipas pitkästi kerrottu, mutta vois sanoa, että meidän seurustelun alkaminen oli pienestä kiinni..

hirmuisen pitkälle ei tarvii muistella.. :D
mies sitä ehdotti,kierrellen ja kaarrellen. kesä vietettiin tiivisti yhdessä mun kotona tai mun ja tytön kotona ja sitten vaan päädyttiin ihan uuteen yhteiseen kotiin. mies oli vaan niin ihana,ihan täys vastakohta exälle. päivääkään en oo katunu.

Me oltiin oltu varmaan edellisessä elämässä sisaruksia. Niin tuttu ja "helppo" ihminen. Exän kohdalla kyse oli jostain muusta, varmaankin rakkauden kaipuusta, yksinäisyyden aiheuttamasta toivottomuudesta, viihtymisestä toisen seurassa. Sellaisesta toiveesta elämälle, että anna mulle edes tämä, kun kaiken muun kerta otit pois. Kyllä mä exääkin omalla tavallaan rakastin.

Alkuperäinen kirjoittaja bupi ja olut:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
ensin hinkattiin pissavehkeitä yhteen

olisiko meilläkin ollut vahinko en tiiä.

tapasin siis "vaimokeen" bupissa eli olen mies ja pohdin melkein joka päivä tätä juttua uudestaan ja pitää vaan jaksaa olla yhdessä ainakin niin kauan että lapset ovat isoja.

ensin tykkäsin sitä kaverina hirveesti sit jossain vaiheessa ihastuin siihen ja huomasin miten hyvä kroppa sillä on ja miten komee se on ja mitä enemmän em.ajattelin nii rakastuin korviani myöten ja huumorintaju ja se että vielä 10 vuoden jälkeenkin se saa mut nauramaan ja sukat pyörimään mun jaloissa <3 nyt tuli hirvee ikävä!!! mies on reissussa

Yhteistyössä