Miksi löit alunperin miehesi kanssa hynttyyt yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun se oli hemmetin mukava, pitkätukkainen rock-henkinen, huumorintajuinen jne. Nyt se on lyhyttukkainen, mutta muuten sama. =) Toki tässä 8 vuodessa on tullut uusiakin puolia ja piirteitä vastaan meissä molemmissa. Mutta yhdessä viihdytään edelleen.

Siksi, kun sillä oli mielettömän herkulliset hauikset, ihanat enkelinkiharat, tajuttoman maukas rusketus ja sen sormet taipuivat paitsi kitarankielille niin...

Niin joo, ja se oli mies eikä mikään miuruttaja.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Koska sillä oli makee sukunimi, se oli komea ja hauska ja täsmälleen samalla aaltopituudella mun kanssa ja tykästyttiin toisiimme välittömästi. :saint:

Voisinpa jopa peesata, mut tosin me "tavattiin" netissä ja ihastuin miehen ajattelutapaan ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Koska sillä oli makee sukunimi, se oli komea ja hauska ja täsmälleen samalla aaltopituudella mun kanssa ja tykästyttiin toisiimme välittömästi. :saint:

Voisinpa jopa peesata, mut tosin me "tavattiin" netissä ja ihastuin miehen ajattelutapaan ensin.

Mä ihastuin kahdesti: ensin ulkonäköön ja toisen kerran kun se avasi suunsa. :D

Ihmettelen tätä kyllä suuresti. :D

Meinaan vaan, että mulla ei ollut tapana jäädä noiden ryyppyillantuttavuuksien kanssa kaveeraamaan, vaan yritin unohtaa saman tien, mutta ehkä olin vielä humalassa kun heräsin ja toinen sanoi, että voisitko antaa puhelinnumeros, jonka sitten annoin.
Ja selvinpäin olin aivan kipsissä kun tapasin, noviisi kun olin tuossa poikasien kanssa tapailussa, ilman mitään rohkaisua :D

Yhteistyössä