Miksi lisää lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puulla päähän lyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puulla päähän lyöty

Vieras
Tapasin pariskunnan, jolla kaksi todella vilkasta lasta. Pariskunta kiukkuaa ja tiuskii koko ajan ja huutavat ja komentavat lapsiaan ja ovat pinna tiukalla. Silti sanoivat, että haluaisivat vielä yhden lapsen.

Miksi ihmeessä? Jos kahden kanssa on jo noin hirveää ja väsymystä valitetaan ja ollaan naama norsun vitulla koko ajan ja tiuskitaan ja kiukutellaan, niin miksi ihmeessä siihen pitää vielä lapsia tehdä?!?

En ymmärrä!

Jos heillä oli vain huono päivä? Minulla on neljä ihanaa lasta ja kaikki sujuu hyvin. Kerran yksi kaveri oli meillä käymässä ja lapset jostain syystä olivat väsyneitä ja kaikille kasvoi sarvet päähän =) Aloin odottamaan viidettä ja nyt joka kerta kun näen kaveriani hän päivittelee miten kauheaa meillä tulee olemaan kun lapset ovat niin villejä ja minä kiukkuinen..

Alkuperäinen kirjoittaja puulla päähän lyöty:
Tapasin pariskunnan, jolla kaksi todella vilkasta lasta. Pariskunta kiukkuaa ja tiuskii koko ajan ja huutavat ja komentavat lapsiaan ja ovat pinna tiukalla. Silti sanoivat, että haluaisivat vielä yhden lapsen.

Miksi ihmeessä? Jos kahden kanssa on jo noin hirveää ja väsymystä valitetaan ja ollaan naama norsun vitulla koko ajan ja tiuskitaan ja kiukutellaan, niin miksi ihmeessä siihen pitää vielä lapsia tehdä?!?

En ymmärrä!

Sen takia ku on pakko saada,ihan sama onko rahaa tai jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos heillä oli vain huono päivä? Minulla on neljä ihanaa lasta ja kaikki sujuu hyvin. Kerran yksi kaveri oli meillä käymässä ja lapset jostain syystä olivat väsyneitä ja kaikille kasvoi sarvet päähän =) Aloin odottamaan viidettä ja nyt joka kerta kun näen kaveriani hän päivittelee miten kauheaa meillä tulee olemaan kun lapset ovat niin villejä ja minä kiukkuinen..

Tämä pariskunta on kaverini kavereita ja kaverinikin jo aiemmin ihmetteli, että miksi lapsia lisää, kun tuollaista se heillä on aina kun heitä näkee jossain. Eli ei tainnut olla vaan huono päivä.

Oikeasti veikkaisin että heidän omassa lapsuudenkodissaan on ollut vastaavaa tai pahempaa ( moni kakku päältä kaunis- sitä ei aina ulospäin heti näe ). Siksi he eivät näe asian vakavuutta ja eivät sisimmässään usko että toimivat ehkä vastoin sen miten pitäisi..?
Enkä tarkoita että kaikki huonoista perheistä kotoisin olevat nykyiset vanhemmat ovat huonoja! Mutta jotkut on :/

Sitähän sanotaan että suurimmalla osalla perheenmalli tulee lapsuudenkodista.. kaikista luuloista huolimatta.

Yhteistyössä