Miksi lastenvaatteet ovat niin tyylittömiä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miksi lastenvatteet ovat niin tyylittömiä? Kaupat ovat väärällään jotain työhaalarin näköisiä ulkoilupukuja. En minä halua viedä lastani ihmisten ilmoille jonkun autokorjaamon arskan tai raksareijon näköisenä. Onneksi sentään Reimatecin uusi välikausipuku Zinnia 428 erottuu edukseen.
 
vieras
Heh. En ole ennen kuullut Zinniaa kutsuttavan tyylikkääksi :D Ihan hauska haalari kyllä. Ver de Terrejä olen joskus kuullut sanottavan tyylikkäiksi. Jos nyt haalari voi kauhean tyylikäs ollakaan. Työvaate.
 
vieras
Esim. Stadiumista olen bongannut kivojakin lasten ulkoilu-vaatteita ja ihan laadukkailta ainakin silmämääräisesti on vaikuttaneet ja lisäksi ei niin pahan hintaisiakaan :) Oma siis vielä niin pieni, ettei ihan niin pieniä kokoja oo noista urheilukaupoista ulkovaatteista tullut vastaan. Mutta samaa mieltä, että ei niin kivan näköisiä kamppeita on lapsille kaupat pullollaan.
 
Mille
Täältä löysin ihania vaatteita pojalle ja tytölle; aikaisemmin ostin esim. Milibeä Köpiksestä-nyt saa siis myös Suomesta. Nettikauppa osoitteessa www.ipanajamit.com ja myymälä Toukolassa.
 

Yhteistyössä