Joo kävin, mutta oli tosi huono valikoima ja joka paidassa se huppu. Ja mikä hassua niin huppu on aina hirrrmu isoAlkuperäinen kirjoittaja Bohemia:Kävitkö Kappahlissa? Siellä on muistaakseni olemassa koko 86/92. Vai oliko se Lindexissä...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo kävin, mutta oli tosi huono valikoima ja joka paidassa se huppu. Ja mikä hassua niin huppu on aina hirrrmu isoAlkuperäinen kirjoittaja Bohemia:Kävitkö Kappahlissa? Siellä on muistaakseni olemassa koko 86/92. Vai oliko se Lindexissä...
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:No ehkä tuo 2kk oli liioittelua, mutta tosi pienen ajan nuo lastenvaatteet yleensä menee kun kasvaa nopeasti.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:No kyllähän tällainen 1v6kk ikäinen kasvaa hurahtaa jo 2kk tosi paljon.Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Kirjoitit että vaatteet menee sen 2kk minusta silloin ostat liian pieniä.Mä en viitsi kahden kuukauden välein ostaa kuteita
Ei kuitenkaan niin paljon, että vaate mahtuisi vain kaksi kuukautta. Ellei se sitten jo ostettaessa ole ollut "liian sopiva", siis sellainen jossa ei ole ollenkaan kasvunvaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Niin palaten tähän alkuperäiseen asiaan, niin minusta nuo lastenvaatteet on tosi kalliita =)
Juu, ei suntarvi ollakaanAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:hyvä palautus! mutta en ole vieläkään samaa mieltä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:Juu, ei suntarvi ollakaanAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:hyvä palautus! mutta en ole vieläkään samaa mieltä
![]()
![]()
![]()
Good for youAlkuperäinen kirjoittaja jenni87:Toiset on kalliita ja toiset ei.
Ja mulla ei ole ikinä ollut ongelmaa löytää jotain mitä etsin. On sitä tarjontaa vaan niin paljon...
Alkuperäinen kirjoittaja heh:joo pukekaa te vaan lapsenne jo heti synnäril 100cm vaatteisiin jotta ei tartte ostaa uusia toviin=)
mä kyl puen sopivat vaateet lapsilleni ni eivät näytä kerjäläisiltä
toisin kuin teidän pikku reppanat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osa lastenvaatteista on kalliita. Hm:llä on halpaa, mut useimmat vaatekappaleet on jotenkin hutiloiden tehty.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Osa lastenvaatteista on kalliita. Hm:llä on halpaa, mut useimmat vaatekappaleet on jotenkin hutiloiden tehty.
joo, ja sitten kun katsoo valmistusmaata, niin ei se Kamputsea paljon siellä ilahdutaettä kyllä niinku taisin jo sanoakin, niin siellä Portugalissa valmistettu vaatekin tuntuu paljon kivemmalta, vaikka kotimaista ei enää tahdo mistään löytyäkään.. mä suosin pohjoismaisia merkkejä, jotka on valmistettu lähinnä portugalissa ja turkissa =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no tutta on meillä täysboikotissa, koska laatu on niiiin surkeaa, että saumat repeilee ekassa pesussa... ja ne valmistetaan kiinassa... meillä suosikkimerkkejä ovat uusretromerkit, ovat meille mieluisia laadultaan ja ulkonäöltään =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:osa valmistetaan varmaankin vielä suomessa ja vanhemmat onkin kestäviä, mutta meillä oli paaaljon retrotuttaa, kun kuopus oli vauva, eikä varmaan kymmenen vaaatetta piisaa ku lähetin aina takaisin kankaanpäähän korjattavaksi.. sitten kyllästyin ja sen jälkeen meille ei oo tullu, vaikka jotain kivannäköistä joskus onkinmä olen pitkävihainen
vaikken oikeesti olekaan.. marimekot on kanssa vähän toisaikaista, kuosien takia rakastan niitä yli kaiken, ja meillä niitä paljon käytetään, mutta aika suuri osa niistäkin ommellutetaan baltian maissa... =)
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:osa valmistetaan varmaankin vielä suomessa ja vanhemmat onkin kestäviä, mutta meillä oli paaaljon retrotuttaa, kun kuopus oli vauva, eikä varmaan kymmenen vaaatetta piisaa ku lähetin aina takaisin kankaanpäähän korjattavaksi.. sitten kyllästyin ja sen jälkeen meille ei oo tullu, vaikka jotain kivannäköistä joskus onkinmä olen pitkävihainen
vaikken oikeesti olekaan.. marimekot on kanssa vähän toisaikaista, kuosien takia rakastan niitä yli kaiken, ja meillä niitä paljon käytetään, mutta aika suuri osa niistäkin ommellutetaan baltian maissa... =)
Joo tuossa Tutassa on kyllä laatu mennyt tosi huonoksi... Esikoiselle 10 vuotta sitten ostamani Tutan vaatteet on samassa tai paremmassa kunnossa kuin kuopukselle vajaa 4 vuotta sitten ostamani. Ja esikoisen vaatteet on sentään kiertänyt neljällä eri lapsella...