Miksi lasten kevätjuhlakuvissa äidit on aina vieressä/takana FB:ssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiteen niistä kuvista!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiteen niistä kuvista!!!

Vieras
Tänään on taas ollu FB täynnä kuvia, joissa lapsi tai nuori poseeraa todistus kädessä ja äiti on siihen kuvaan tunkenut. Koitatteko te metsästää "oi, sulla on jo noin iso lapsi, vaikka ootkin niin nuori"-kommentteja vai mitä hittoa? Se on lapsen/nuoren juhlapäivä, hänen todistus, hänen onni. Jossa toki vanhemmat on ylpeinä mukana, mutta ei niihin kuviin tarvi tunkea mainetta ja kunniaa niittämään. Vai ajattelitteko olla hääkuvienkin taustalla tulevaisuudessa?

Ei kai ne niihin virallisiin hääkuviin menekään seisoskelemaan, tai esim ylppärikuviin. Todellakin seisoskelen muissa kuvissa ylpeänä lapsista kun toivottavasti jonain päivänä kouluttautuvat.

No voivittu, on sinullakin ongelmat...
Voisin kuvitella, että itsekin tungen aikanaan lapsen rippi/ylioppilaskuvaan, ja ihan ilman taka-ajatuksia nuorelta näyttämisestä. Juhlapäivinä nyt vain tavataan ottaa yhteiskuvia.

Tottakai vanhemmatkin tulee pällistelemään niihin epävirallisiin juhlakuviin, joita räpsitään pitkin päivää.

Mun mielestä se on ollut vaan kiva kaikissa juhlissa, että äiti ja isä on tehneet niin.
Tulee sellainen olo, että välittävät ja ovat ylpeitä minusta.
Ja muutenkin, yleensä juhlakalu haluaa kuvia läheistensä kanssa eikä vain niin, että hän jokaisessa patsastelee ylhäisessä yksinäisyydessään, koska "minun päiväni!".

no mua vituttaa ne jotka jaksaa tehä kaikesta facebookiin liittyvästä vitummoisen ongelman. eikö ihmisillä vittu nykyään oo elämää facebookin ympärillä? mitä vitun väliä.

Yhteistyössä