vauva syntyi 15.4 eli ensimmäinen lapsilisä olisi kuulunut tulla tänään...miksi ei tullut??
on tullut samalla kun äityyspäiväraha hakemus päätöskin.Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Onko sulle tullut päätös lapsilisästä?
ei nää kyllä liity mun käsittääkseni asiaan.. mutta oletkos varmasti muistanut hakea sitä lapslisää ?Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No onkos lapsella jo hetu? Nimi? Ilman niitä ei taida tulla. Mutta 6 kk saa takautuvasti, että ei hätää.
Kyllä se ainakin ilman nimee tulee. Mulle tuli vuos sitten eka lapslisä ja vauva sai nimen vasta viikon päästä siitä.Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No onkos lapsella jo hetu? Nimi? Ilman niitä ei taida tulla. Mutta 6 kk saa takautuvasti, että ei hätää.
Ai. no mä muistin sit varmaan väärin.Alkuperäinen kirjoittaja endie:ei nää kyllä liity mun käsittääkseni asiaan.. mutta oletkos varmasti muistanut hakea sitä lapslisää ?Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No onkos lapsella jo hetu? Nimi? Ilman niitä ei taida tulla. Mutta 6 kk saa takautuvasti, että ei hätää.
Ei taida olla. Mut mene nettisivuilta katsomaan. Pääset kirjautumaan omiin tietoihisi nettipankkitunnuksillaAlkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:onko kelaan palvelunumeroa tähän aikaan??
Lapsilisäpäätös tulee vasta sen jälkeen kun lapsi on syntynyt elävä. Ei siis tule samaan aikaan äitiysrahapäätöksen kanssa raskausaikana.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:on tullut samalla kun äityyspäiväraha hakemus päätöskin.Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Onko sulle tullut päätös lapsilisästä?
siis elävänä...Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Lapsilisäpäätös tulee vasta sen jälkeen kun lapsi on syntynyt elävä. Ei siis tule samaan aikaan äitiysrahapäätöksen kanssa raskausaikana.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:on tullut samalla kun äityyspäiväraha hakemus päätöskin.Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Onko sulle tullut päätös lapsilisästä?
No mä jäin kanssa miettimään tätä. Et ei ne mulle ainakaan niitä päätöksiä samoihin aikoihin lähettäneet.Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Lapsilisäpäätös tulee vasta sen jälkeen kun lapsi on syntynyt elävä. Ei siis tule samaan aikaan äitiysrahapäätöksen kanssa raskausaikana.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:on tullut samalla kun äityyspäiväraha hakemus päätöskin.Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Onko sulle tullut päätös lapsilisästä?
Ai. Mulle on kyllä tullut se päätös vasta, kun lapsi on jo syntynyt. Lapsilisää kun ei makseta, jos lapsi syntyy kuolleena. Eli onko sulla varmasti päätös lapsilisästä? Kun sitä lapsilisää ei tosiaan ainakaan mun ymmärtääkseni voida myöntää, jos lasta ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:on tullut samalla kun äityyspäiväraha hakemus päätöskin.Alkuperäinen kirjoittaja kysyn:Onko sulle tullut päätös lapsilisästä?
Koitapa etsiä se postissa tullut päätös ja sit huomenna puhelu kelaan.Alkuperäinen kirjoittaja sunnasanna:no hemmetti...siel ei näkynyt edes mun nyt syntynyttä vauvaa missään...edelliset kolme ja niiden maksut kyllä
Nii tuleekii! Mut jos jo huhtikuussa syntynyt, niin kyllä täs kuus ois pitäny tullaAlkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:miksi mulla on semmonen mielikuva että se tulee vasta seuraavana kuukautena lapsen syntymästä??