mutta kun menet espanjaa tai kreikkaan (esimerkiksi) lapset ovat elämän suola jota isovanhemmat hoitavat äitin ollessa töissä... ravintolassa tarjoilijat ihastelevat kaikki lapsia ja kehuvat heitä. lapset saavat pitää meteliä ja ääntä..
mä olen ollut tällaisissa hautajaisissa ja ravintolaillallisella. Jossa lapsilla ei ollut mitään rotia.Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:50 perhoinen84 kirjoitti:hirveen moni vanhempi ei pidä kuria lapsilleen juhlissa,sen takia moni päättää jättää lapset pois kutsusta.
itse olen myös ollut monissa juhlissa joissa lasten on annettu vaan mennä ja huutaa.mikä taas on pilannut juhlasta oman osansa.
Juuri näin.Oltiin häissä missä lapset teki mitä halusi joten me päätettiin että meidän häistä tulee lapsettomat ja kaikille tutuille se sopiiAlkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 12:50 perhoinen84 kirjoitti:hirveen moni vanhempi ei pidä kuria lapsilleen juhlissa,sen takia moni päättää jättää lapset pois kutsusta.
itse olen myös ollut monissa juhlissa joissa lasten on annettu vaan mennä ja huutaa.mikä taas on pilannut juhlasta oman osansa.