Sä olet siis törmännyt vain hyvinkäyttäytyviin lapsukaisiin, hienoa! Mä olen nähnyt mm. lapsen juoksevan kirkossa ja kiipeävän saarnastuoliin kesken vihkimisen. Kiljui vielä iloisesti mennessään. Ja sitten on näitä kun huutaa/itkee/höpöttää kirkossa suureen ääneen ilman että vanhemmat tekevät elettäkään poistuakseen lapsen kanssa tai hiljentääkseen tämän. Tai pääsetetään muksut juoksemaan hääparin jalkoihin kesken häävalssin, sorkkimaan kakkua pikku sormilla yms. Ihan tosi, kaikki muksut ei ole suloisia kullannuppuja. Ja kuten aiemmin sanottu, valitettavasti on vanhempia jotka eivät puutu huonoon käytökseen.
Vauvat vielä nukkuvatkin vaunuissaan, mutta vanhemmat lapset alkavat loppuillasta olla jo ihan yliväsyneitä jolloin touhu menee mahdottomaksi. En voisi kuvitellakaan olevani häissä noiden 3 ja 1 vuotiaiden kanssa yli yhdeksään illalla, olisivat niin väsyneitä ettei hommasta tulisi mitään. Enkä muutenkaan haluaisi että lapset ovat samassa paikassa missä on humalaisia aikuisia vaikka vanhemmat ovatkin selvin päin.
Itse en vedä herneitä nenään jos joku haluaa lapsettomat häät. Onpahan hyvä syy pyytää lapsenvahtia.